قدس آنلاین:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در محاکمه و برخورد قانونی مدیرانی که تخلف کنند کوتاه نخواهیم آمد وبرابر قانون با قاطعیت برخوردمی شود.

مدیرانی که تخلف کنند طبق قانون محاکمه می شوند

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان تربت جام برگزار شدبنا بر ین گزارش؛ معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای اداری تربت جام با اشاره به شرایط حساس کشور با بیان اینکه مدیران اجرایی مشکلات مردم رابشنوند وحل کند گفت: برای حل مشکلات وجبران برخیزیم وبا خدمت و تلاش جدید اشتباهات را جبران کنیم چرا که فضای افکار عمومی و روانی جامعه را دشمن و بدخواهان نظام در دست گرفتند.
 
وی افزود: جنگ دشمن روانی است و در صدد نارضایتی تراشی اجتماعی و ایجاد موج در جامعه است تا بر موج سوارشود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت :مردم و مدیران اجرایی اتحاد و انسجام داشته باشند تا از این وضعیت عبور کنیم چرا که هیچ مشکلی نیست که در کشور حل نشود.

نوروزیان افزود:مدیران با احترام و محبت به مردم نگاه کندتا آنان احساس کند که سهمی در نظام دارندو همه گروها و احزاب یک صدا ویک جهت حرکت کند تا مشکلات کشور حل شود.

وی تصریح کرد: مشکلات جامعه با هشت ساعت کار حل نمی شود مدیران باید تلاش شبانه روزی و به صورت جهادی کار کند و در حوزه اداری مشکلات را پیش بینی و برآورد و رفع کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با قدردانی از زحمات شبانه روزی مرزبانان و سایر نیروهای مسلح گفت :تلاش های شبانه روزی مرزبانان غیور در مرزها موجب شده ما در شهرها راحت و آسوده در منازل با امنیت پایدار بخوابیم.

 نوروزیان افزود:مرزنشینان در این منطقه محروم و مرزی با اقتدارو غیرت پشتیبان نظام اسلامی هستند .
تربت جام از ضریب امنیتی بالایی برخورداراست

فرماندارتربت جام با تشریح وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف اجتماعی ،امنیتی ،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی گفت :شهرستان تربت جام جلوه گاه علم ،ادب ،عرفان ،انسجام و وحدت است و ۱۶۰کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد و از ضریب امنیتی بالایی برخورداراست .

مرتضی حمیدی افزود:شهرستان با ۸۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری ۴۲واحد فعال،۱۲واحد نیمه فعال و ۱۶ واحدتولیدی غیر فعال است ودر سال جاری با حذب ۱۱میلیارد تومان برای ۳۵۵نفر شغل ایجاد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.