ایلام- رئیس شورای شهر سرابله گفت: شاکیان خصوصی در محاکم قضایی شهرستان، شهرداری سرابله را به پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیار ریال محکوم کرده‌اند.

محکومیت ۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری سرابله

بهزاد عربی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بسیاری از صاحبان املاک و اراضی واگذار شده به شهرداری با طرح دعوا در محاکم قضایی شهرستان اعلام خسارت کرده اند، اظهار داشت: بسیاری از این پرونده ها مراحل قانونی خود را طی کرده و منجر به صدور رأی شده و تاکنون شهرداری سرابله به پرداخت بیش از یکصد میلیارد ریال محکوم شده که پرداخت این میزان بدهی، عملاً دست شهرداری و شورا را برای ارائه خدمات خالی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بودجه مورد نیاز شهرداری سرابله برای سال جاری ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: ساخت و تکمیل پارک مجاور دریاچه سرابله، آسفالت شهرک کارخانه سیمان، جدول کشی و آسفالت شهرک جهاد و ... از مهمترین اولویت های این شهرداری در سال جاری است که نیاز به اعتبار کلان دارد.

رئیس شورای شهر سرابله از عدم کمک سازمان همیاری شهرداری ها از محل ماده ۳۹ به شهرداری سرابله انتقاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر درآمد شهرداری سرابله از محل عوارض پرداختی شهروندان و همچنین مالیات ارزش افزوده است که برای اجرای طرح های مختلف این درآمدها چندان کفایت نمی‌کند.

بهزاد عربی به بودجه عمرانی ۲۵ میلیارد ریالی مصوب شده برای شهرداری سرابله اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم که این میزان بودجه محقق شده و به این شهرداری برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری تزریق شود.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در ۳۰ کیلومتری شمال شرقی ایلام قرار گرفته و در مسیر راه بین المللی کرمانشاه - ایلام - کربلا قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.