کرج- رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: در کمتر از ۴ ماه بیش از ۹۰ درصد بدهی‌های به جامانده از سال قبل را که بالغ بر نیم میلیارد تومان بود، پرداخت کرده‌ایم.

بدهی‌های چندین ساله را پرداخت کردیم/روابط خوبی با باشگاه اُکسین داریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، منصور بیک وردی در نشستی خبری که شامگاه روز یکشنبه در محل پایگاه قهرمانی استان البرز برگزار شد با قدردانی از تلاش و مساعی خبرنگاران برای اطلاع رسانی شفاف اظهارکرد: این پرداخت کامل بدهی‌های سال گذشته در حالی رقم خورده است که از کمک مالی هیچ نهاد وارگانی بهره نگرفته‌ایم.

وی با اشاره به اهم فعالیت های تیم جدید هیأت فوتبال در ۱۱۰ روز اخیر گفت: در موضوع برگزاری لیگ استانی مسابقات طبق زمان بندی اعلام شده و بدون تأخیر آغاز شد و باتغییری عمده به نسبت سال قبل رقابت‌های این فصل به شکل رفت وبرگشت انجام می‌شود.

بیک وردی تصریح کرد: با توجه به این رویه حجم بازی های این فصل رشدی فزاینده داشته با این حال درموضوع ورودیه مسابقات مبالغ به مانند سال گذشته است و افزایشی را شاهد نبوده‌ایم.

رییس هیأت فوتبال استان البرز به الکترونیکی شدن فرایند ثبت نام تیم‌ها اشاره کرد و گفت: با این اقدام ضمن تسریع در امورات اداری از اتلاف وقت مسؤولان وبازیکنان تیم‌ها جلوگیری شد.

وی با اشاره به هماهنگی خوب این هیئت با برنامه های فدراسیون فوتبال گفت: سوابق فوتبال البرز نشان می‌دهد این استان همواره به عنوان بازویی توانا در کنار فدراسیون فوتبال بوده و در سال جاری نیز تلاش کرده‌ایم با تقویت این سیاست مشارکت بهتری در برنامه‌های ملی داشته باشیم.

بیک وردی خاطرنشان کرد: درراستای همین همکاری امسال استان البرز در چند نوبت میزبان اردوی تیم های ملی کشورمان در رده های مختلف بانوان وآقایان بوده است و میزبانی مسابقات مقدماتی لیگ برتر نوجوانان کشور را پذیرا بوده‌ایم.

رییس هیئت فوتبال استان البرز توجه ویژه به شهرستان ها و رسیدگی به مشکلات آنها را از دیگر اقدامات صورت گرفته در ۴ ماه اخیر عنوان کرد و گفت: در این مدت به طور متوسط دوبار از هیأت‌های شهرستانی بازدید داشته‌ایم ودر جلسات مشترک با رؤسای هیأت فوتبال شهرستانی و ادارات ورزش سعی کرده‌ایم در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم و برای حل آنها گام برداریم.

وی در ادامه گفت: به عنوان معدود هیأت استانی کمک‌هایی را هم به هیأت‌های شهرستانی داشته‌ایم و در برخی موارد تجهیزات برگزاری بازی را نیز به آنها داده‌ایم.

متولی فوتبال البرز تعامل سازنده با نمایندگان استان در لیگ های کشوری فوتبال وفوتسال را مورد اشاره قرار داد و گفت: در خصوص تیم اکسین وبا توجه به تغییرات مدیریتی ضمن پرداخت بدهی‌های معوق این باشگاه جلسات سازنده‌ای با آنها برای استقرار تیم های پایه در استان داشتیم و در حال حاضر در بهترین فرم روابط دوسویه با این باشگاه دسته اولی هستیم.

وی افزود: در خصوص مقاومت نیز همکاری ها در سطح بسیار خوبی است ضمن آنکه با پیگیری‌های لازم مانع از خروج امتیاز تیم فوتسال دسته اولی مبل کریمی به خارج از استان شدیم و مسؤولان باشگاه پاس قوامین را مجاب کردیم با حفظ امتیاز تیم در استان با عنوان پاس ناجا البرز در فصل جدید لیگ یک فوتسال به میدان بروند.

بیک وردی فعالیت فوتبال پایه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این بخش نظارت های مستمری بر ۸۲ مدرسه دارای مجوز داریم و با جلسات مختلف در تلاشیم از فعالیت غیر مجاز برخی مدارس پیشگیری کنیم.

وی اضافه کرد: دراین مدت همچنین فستیوال مدارس فوتبال استان و شهر کرج را برگزار کردیم و در یک محیط بانشاط استعدادهای فوتبال استان گردهم آمدند.

رییس هیئت فوتبال استان البرز در پایان راه اندازی لیگ فوتبال رده ۱۳ سال برای نخستین بار در کشور را مورد اشاره قرار داد وگفت:همچنین برای رشد فوتبال استان  وجلوگیری از مهاجرت استعدادها به تهران ودیگر شهرها در سال جاری هزینه خروج از استان را برای بازیکنان رده پایه افزایش داده ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.