قدس آنلاین: نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شهردار مشهد، صبح امروز در دیداری مشترک پیرامون بهره‌مندی مضاعف از خدمات علمی و پژوهشی مرکز تحقیقات و دفتر منطقه‌ای شمال شرق این مرکز بحث و تبادل نظرکردند.

 احداث ١٠ ایستگاه شتابنگاری جدید در شهر مقدس مشهدکلیدخورد

 دکتر شکرچی زاده در این دیدار که به دعوت مهندس تقی زاده خامسی شهردار مشهد و هماهنگی دفتر منطقه‌ای شمال شرق مرکز تحقیقات برگزار شد،گفت:با شهرداری مشهد برای داشتن شهری زیبا استاندارد و ایمن همکاری خواهیم داشت.او همچنین خواستار حمایت های بیش از پیش دستگاه های استانی در راستای تامین منابع مالی شد.

حیدری رئیس شورای شهر مشهد، دکتر ریاضی عضو شورای شهر و نایب رئیس کمسیون عمران و طرح ریزی مشهد، دکتر عزیزی رئیس مدیریت بحران شهری شهرداری مشهد، دکتر اخوان عبدالهیان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس بهلول نایب رئیس اول سازمان نظام مهندس ساختمان و مهندس مهردوست سرپرست دفتر منطقه‌ای شمال شرق مرکز تحقیقات در این نشست حضور داشتند.

مهندس تقی زاده خامسی شهردار مشهد با ابراز خرسندی از این دیدار و تاکید بر علاقمندی به فعالیت‌های تحقیقاتی و سابقه همکاری با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، این بازدید را در جهت ارتقای همکاری های فیمابین و تعامل بیش از پیش ظرفیت های علمی و تخصصی طرفین در فصل جدید همکاری، دارای اهمیت برشمرد.

مهندس فرزانگان رئیس شبکه ملی شتابنگاری ایران نیز در بخش دیگری از این دیدار ضمن ارائه گزارش جامعی از اقدامات و دستاوردهای شبکه ملی شتابنگاری ایران و استان خراسان رضوی، بر اهمیت  طراحی و راه اندازی سیستم های  هشدار و پاسخ سریع زلزله برای کلان شهرهای کشور  و بویژه شهر مقدس مشهد در راستای اعمال بهینه و ارتقاء مدیریت بحران کشور تاکید نمود.

دکتر شکرچی زاده  رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درادامه  با مفید دانستن این بازدید، از نهایی شدن فرایند تدقیق نقشه گسل های شهر مشهد ابراز خوشحالی نموده و آمادگی کامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را در جهت ارتقاء مضاعف تاب آوری شریان های حیاتی پایتخت مذهبی کشور اعلام نمود.

 رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی همچنین از تلاش‌های ارزنده شهردار مشهد در این خصوص قدرانی نمود و استمرار این رویه را، زمینه ساز  ایجاد بستر مناسب در جهت رفع نیازهای علمی و  پژوهشی استان خراسان رضوی خصوصا شهر مقدس مشهد دانست.

در پایان این مراسم موافقتنامه همکاری در خصوص احداث ١٠ ایستگاه شتابنگاری جدید در شهر مقدس مشهد فیمابین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شهرداری مشهد منعقد و مبادله گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.