قدس آنلاین: 406دستگاه فرسوده در ناوگان باری و مسافری خراسان رضوی امسال نوسازی شده است.

نوسازی بیش از 400 دستگاه فرسوده در خراسان رضوی

 به گزارش قدس آنلاین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به تلاشنوسازی بیش از ۴۰۰ دستگاه فرسوده در ناوگان باری و مسافری خراسان رضوی این اداره برای نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای از ابتدای امسال، ۴۰۶دستگاه فرسوده در ناوگان باری و مسافری شامل کامیون، اتوبوس و وانت بار در طرح  توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل استان، نوسازی شده است.

ابراهیم نصری افزود: این استان ۴۳ هزار و ۲۱۶دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل باری و مسافری جاده ای دارد که ۲۹درصد آن بیش از ۲۵ سال دارد و فرسوده است.

وی گفت: از این تعداد ۳۷هزار و ۷۴۸کامیون و تریلی مربوط به بخش باری است که ۹هزار و ۷۹۳دستگاه آن  با عمری بیش از ۲۵ سال فرسوده به شمار می رود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: خودروهای سنگین با بیش از ۲۵ سال و  فرسوده که در حال سرویس دهی هستند، در مقایسه با ناوگان غیرفرسوده ۵۰درصد بازدهی دارد.

نصری گفت: پارسال بیش از ۱۹ میلیون بلیت برای ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در خراسان رضوی صادر شد و این تعداد مسافر با بیش از پنج هزار و ۳۰۰دستگاه خودرو در مقاصد درون و برون استانی جابه جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: پارسال  همچنین بیش از ۳۰میلیون تن بار با ۳۷هزارو ۷۰۰ وسیله نقلیه در حوزه حمل و نقل بار جاده ای خراسان رضوی در مسیرهای داخلی و بین المللی جا به جا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.