قدس آنلاین: همزمان با سالروز پیوند ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، 50 دوره آموزشی قبل، حین و بعد ازدواج در خراسان رضوی آغاز شد.

آغاز 50 دوره آموزشی ازدواج در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی امروز با بیان این مطلب گفت: این کارگاه های آموزشی حول محور دانش افزایی در موضوع ازدواج و برای زوجین در سنین ازدواج و مزدوجینی که تا ۵ سال از ازدواجشان گذشته ترتیب داده شده است.

آغاز ۵۰ دوره آموزشی ازدواج در خراسان رضوی

مجید پوررضایی افزود: ۲۲ دوره آموزشی در مشهد و از جمله در فرهنگسراهای حجاب و خانواده برگزار شده و بقیه در شهرستان های فریمان، تایباد، تربت حیدریه، نیشابور، چناران، بینالود و بردسکن برگزار می شود.

وی گفت: در راستای تقبیح پدیده طلاق و مقابله با قبح زدایی از این معضل در جامعه، طبق هماهنگی های صورت گرفته با دادگستری خراسان رضوی از امروز به مدت یک هفته هیچ طلاقی در استان ثبت نخواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین افزود : عصر امروز در یک مجموعه تفریحی شهر شاندیز از ۶۰ زوج موفق که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و چند موسسه فعال در حوزه ازدواج برگزیده شده اند، تجلیل می شود. بیش از ۸ درصد جمعیت خراسان رضوی معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر این استان را جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله تشکیل می دهند. بر این اساس خراسان رضوی پس از تهران دارای بیشترین جمعیت جوان در کشور است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.