یزدان مهر تصریح کرد: در حال حاضر مشکل بانک توسعه و تعاون مرتفع شده و پرداخت وام‌های ۶ ماهه از همین هفته آغاز خواهد می شود.

وام ویژه دکتری مطابق تفاهم‌نامه پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویانوزارت علوم به منظور حمایت مالی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی  جهت انطباق با نیازهای اساسی کشور، گسترش نهضت تولید علم و حل علمی مشکلات کشور، تقویت و تسهیل حضور و تلاش تمام‌وقت دانشجویان دکتری در دانشگاه‌ها، وام ویژه دکتری مطابق تفاهم‌نامه منعقده بین صندوق رفاه و بانک توسعه تعاون پرداخت می شود.

وی ادامه داد: این وام در دوبخش و از طریق بانک توسعه تعاون و صندوق رفاه  به دانشجویان پرداخت می شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: این صندوق وام دکتری سه ماه اول بهار را واریز کرده است و قرار است سه ماه دوم تابستان تا اواخر مردادماه سال جاری پرداخت شود.

یزدان مهر تصریح کرد: در حال حاضر مشکل بانک توسعه و تعاون مرتفع شده و پرداخت وام‌های ۶ ماهه از همین هفته آغاز خواهد می شود.

وی بیان کرد: وام مذکور به همه دانشجویان واجد شرایط از نیمسال اول تحصیل تا پایان تحصیل در سنوات مجاز (هشت نیمسال) پرداخت می شود به طوری که کارمزد وام مذکور چهار درصد است. همچنین دانشجویان جهت دریافت این وام باید هر ۶ ماه تقاضای وام و مدارک مستندات آموزشی خود را به ادارات رفاه دانشگاه محل تحصیل تحویل دهند.

وام سه ماه تابستان در دهه اول شهریور ماه سال جاری پرداخت می شود.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.