قدس آنلاین: رئیس هیئت‌مدیره مرکز خدمات قرآنیان مشهد گفت: وضعیت قاری و داور بین‌المللی قرآن مشهد نامساعد است و از تمامی نهادها درخواست داریم به وضعیت این قاری بین‌المللی رسیدگی کنند.

وضعیت قاری و داور بین‌المللی قرآن مشهد نامساعد است/ مصرف ۶۰ هزار قرص و کپسول از سال ۹۱

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید موسی سلطانی با اشاره به وضعیت نامساعد استاد مجتهدزاده؛ قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: این استاد بین‌المللی قرآن از سال ۱۳۷۳ مبتلا به بیماری دیابت است که از سال ۹۱ این بیماری تشدید شده است؛ از عوارض این بیماری این بوده که چشمان این استاد بین‌المللی قرآن بیش از ۹۰ درصد، قلب ۷۳ درصد، کلیه‌ها ۹۲ درصد از کار افتاده است و مستندات آن نیز موجود است.

رئیس هیئت‌مدیره مرکز خدمات قرآنیان مشهد بیان کرد: ایشان در سال ۱۳۹۳ از کارافتاده تامین اجتماعی شد و از همان سال نیز متاسفانه از تمامی فعالیت‌های قرآنی محروم شده است؛ ایشان دارای دو فرزند یک دختر و یک پسر است.

سلطانی افزود: براساس مستندات ایشان روزانه باید ۳۵ قرص مختلف استفاده کند که از سال ۹۱ تاکنون بیش از ۶۰ هزار قرص و کپسول توسط ایشان مصرف شده است؛ تمام مبلغی که ایشان از تامین اجتماعی دریافت می‌کند مبلغ یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است اما ماهیانه ایشان ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه درمان دارد.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات قرآنیان مشهد افزود: این استاد، قاری و داور بین‌المللی، منبع درآمد دیگری ندارد و از تمامی فعالیت‌های قرآنی نیز محروم شده است. معده ایشان به دلیل مصرف قرص‌های مختلف و بیش از اندازه دچار اختلال شده است.

سلطانی گفت: وزارت ارشاد نیز هزینه مستمری قبلا به ایشان بابت درمان پرداخت می‌کرد اما از اسفندماه سال گذشته تاکنون قطع شده است؛ نامه‌ای نیز خطاب به شهردار مشهدمقدس ارائه شده که همچنان در پروسه اداری است و هنوز شهردار دستوری در مورد آن نداده است. انتظار داریم شهرداری مشهد مقدس که کمک‌های متعددی نسبت به مسائل هنری و ورزشی دارد نسبت به این قاری بین‌المللی نیز عنایت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.