سعید فتاحی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته و ابلاغ برنامه لیگ برتر به باشگاه ها بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از روز دهم شهریورماه باید در اختیار کادر فنی تیم ملی باشند.

10 شهریور باید تمام ملی پوشان در اردوی تیم ملی باشند

سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت و گو با قدس آنلاین گفت: طبق برنامه تنظیم شده نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز دهم شهریورماه آغاز و به احتمال فراوان تا نوزدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت، از این رو مسابقات لیگ برتر از  هشتم شهریورماه تعطیل خواهد شد و از بیست و دوم شهریورماه دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در این اردو هیچ مشکلی ندارند چون این زمان در تقویم فیفا هم لحاظ شده و جزو ایام فیفا دی هست لذا تیم ملی ایران می‌تواند از تمامی نفرات دعوت شده به اردو استفاده کند و اردوی کاملی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در ادامه توضیح داد:بعد از اتمام این اردو طی دو روز رقابت های جام حذفی برگزار خواهد شد تا به این ترتیب مرحله نخست جام حذفی نیز انجام شود، تیم های استقلال و پرسپولیس نیز در تاریخ بیست و دوم و بیست و سوم شهریورماه دیدار هفته ششم خود را مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی مازنداران برگزار خواهند کرد تا پرونده مسابقات هفته ششم لیگ هجدهم به این ترتیب بسته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.