هیات واگذاری سازمان خصوصی‌سازی در تازه ترین اقدام خود با قیمت پایه دو انبار و سردخانه و همچنین ۱۰ سیلو موافقت کرد.

تصویب قیمت پایه دو انبار و ۱۰ سیلو در هیات واگذاری

به گزارش قدس آنلاین،خبرهای دریافتی از سازمان خصوصی سازی، حاکی است در جلسه اخیر هیات واگذاری که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضا تشکیل شد ، واگذاری دو قطعه املاک متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام به صورت نقد از طریق مزایده عمومی و نیز سهام شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده به تصویب رسید.

همچنین هیات واگذاری در چارچوب اختیارات قانونی با انحلال سهام کلیه شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق موافقت کرد.

بر اساس این گزارش ، تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سردخانه شهید حقانی بندرعباس، سیلوی قائم بتنی ارومیه، انبار ساده سلماس، سیلوی قدیم سنقر، سیلوی قدیم قائم بتنی کرمانشاه، سیلوی قائم بتنی کنگاور، سیلوی اداری انبار اردکان، سیلوی اداری انبار بروجن، سیلوی اداری انبار مهریز، سیلوی اداری انبار میبد، سیلوی اداری انبار یزد ابرکوه، سیلوی قائم بتنی سراوان، زمین سردخانه چابهار و اداری مسکونی یک واحد انبار خاش نیز به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده از دیگر مصوبات جلسه اخیر هیات واگذاری بود.

همچنین در این جلسه با قیمت پایه و شرایط واگذاری زمین جایگاه‌های سوخت عباس آباد به صورت نقد، جایگاه سوخت شماره یک خرم آباد به صورت نقد و اقساط و نیز جایگاه سوخت شماره ۲۲ تهران به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی موافقت شد.

اصلاح و تصویب دستورالعمل واگذاری سهام یا بنگاه‌های قابل واگذاری از طریق مذاکره نیز از دیگر مصوبات هیات واگذاری در این جلسه بود.

همچنین الحاق و درج نام برخی شرکت‌ها به فهرست بنگاه‌های مشمول واگذاری سال ۹۷ و نیز تصویب تخفیف خوش حسابی به دو مورد خریداران بنگاه‌های واگذار شده شامل جایگاه سوخت آستارا و شرکت پالایش و پژوهش خون و نیز تعیین تکلیف دریافت سود فروش اقساطی دوره تأخیر پرداخت بخش نقدی معامله نیروگاه شاهرود از جمله مصوبات این جلسه هیات واگذاری بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.