مدافع تیم فوتبال پدیده گفت : خوشحالم که موفق شدیم دل هواداران مشهدی را شاد کنیم، واقعیت این است که با همدلی، رسیدن به موفقیت دست یافتنی است.

منصوری:سپیدرود را دست کم نمی‌گیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، مدافع تیم فوتبال پدیده گفت: خوشحالم که موفق شدیم دل هواداران مشهدی را شاد کنیم، واقعیت این است که با همدلی، رسیدن به موفقیت دست یافتنی است.

مرتضی منصوری در خصوص پیروزی پدیده در برابر نفت آبادان اظهار کرد: تیم خیلی خوبی در این فصل داریم که زیر نظر یک کادرفنی مجرب به میدان می‌رود. برای هر بازی برنامه خاص خود را داریم و همین مسائل در کنار وحدت و همدلی سبب شده تا به موفقیت برسیم. می‌دانستیم که نفت آبادان بازیکنان خیلی خوبی دارد و کار سختی در برابر این تیم پیش رو خواهیم‌داشت. واقعیت این است که ما با اجرای برنامه‌های کادرفنی موفق شدیم به چند موقعیت عالی برای گلزنی دست یابیم که با بدشانسی از دست رفت. خدا را شکر که در آخرین دقایق باز هم موفق شدیم به گل برسیم و با کسب سه امتیاز کام هواداران را شیرین کنیم.

منصوری در خصوص دیدار با سپیدرود رشت تصریح کرد: سپیدرود تیم خوب و پر از هواداری است که در هفته گذشته درگیر تغییرات بسیار زیادی شده‌است. آنها هفته پیش توانستند در تبریز با یک امتیاز از زمین خارج شوند، پس به هیچ عنوان نباید آنها را دست کم بگیریم.

منبع: سایت باشگاه پدیده

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.