رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت:من هم متوجه می‌شوم که شرایط اقتصادی بد است و تیم ها قادر به هزینه اضافی نیستند اما وقتی قانون به شما اعلام کرده تا وقتی انصراف کتبی را دریافت نکرده اید باید مقررات را اجرا کنید.

مدیران نفت پاسخ نامه های فدراسیون را نمی‌دهند!

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قدس آنلاین گفت: برابر قانون ما بایستی تمام عوامل برگزاری مسابقه میان نفت تهران و سیاه جامگان مشهد را به ورزشگاه دستگردی تهران می‌فرستادیم تا همه چیز آماده برگزاری این دیدار شود در شرایطی که می دانستیم نفت تهران در این مسابقه شرکت نخواهد کرد اما وقتی قانون چنین اجازه ای را به ما نداده است نمی‌توانیم فراتر از قانون عمل کنیم. با این وجود حالا همه چیز صورت جلسه می‌شود و بازی سه بر صفر به سود سیاه جامگان ثبت خواهد شد.

فریبرز محمود زاده در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اطلاع از این که این بازی برگزار نمی‌شود از سیاه جامگان و عوامل بازی درخواست کردید که در ورزشگاه دستگری حاضر شوند، گفت: ما چاره ای جز این کار نداشتیم، باشگاه نفت تهران به ما کتبا اعلام نکرد که از مسابقات کناره گیری کرده است، تا وقتی که آنها کتبا به ما اعلام نکنند که قادر نیستیم به سیاه جامگان بگوئیم به تهران نیاید، تنها وقتی می‌توانیم این کار را بکنیم که نفت تهران به ما رسما و قانونا اعلام کند دیگر تمایلی به شرکت در مسابقات ندارد آن وقت می توانیم به سیاه جامگان بگویم که به تهران نیاید اما اگر این کار را انجام می‌دادیم و نفت در ورزشگاه حاضر می شد آن وقت حق سیاه جامگان پایمال می شد.

و در ادامه افزود: من هم متوجه می‌شوم که شرایط اقتصادی بد است و تیم ها قادر به هزینه اضافی نیستند اما شما الان خودتان را جای من بگذارید چه کار می کردید وقتی قانون به شما اعلام کرده تا وقتی انصراف کتبی را دریافت نکرده اید باید مقررات را اجرا کنید راه حل شما چیست؟ آیا می‌توانید سلیقه ای عمل کنید؟

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که چه زمانی حذف تیم نفت تهران از برنامه مسابقات لیگ دسته یک قطعی می‌شود، گفت: برابر قانون اگر این باشگاه دو بازی متوالی در لیگ یک حضور پیدا نکند خود به خود از مسابقات خارج می شود و دو بازی قبلی آن نیز لحاظ نخواهد شد، به همین دلیل باید صبر کنیم تا اگر آنها در بازی هفته آینده هم حاضر نشدند پرونده را به کمیته انضباطی بفرستیم. متاسفانه اگر مسوولان تیم نفت تهران پاسخ نامه های ما را می دادند این اتفاقات رخ نمی‌دالد.

وی در ادامه گفت: ما به دنبال اجرای عدالت در فوتبال ایران هستیم، به عنوان مثال در ماجرای خونه به خونه بابل هم همین کار را کردیم ابتدا درخواست تعویق زمان بازی آنها را اعمال کردیم، اما آنها دوباره به ما نامه زدند که زمان بازی را تغییر دهیم، به دلیل این که در حق سایر تیم ها ظلم می شد با این تصمیم موافقت نکردیم به همین دلیل فردا عوامل برگزاری بازی در ورزشگاه محل برگزاری بازی این تیم حاضر خواهند شد و اگر آنهاا حاضر نشوند بازی سه بر صفر به سود تیم مقابل ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.