قدس آنلاین: همزمان با اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج 110 زوج جوان در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد.

برگزاری مراسم ازدواج 110 زوج جوان در جوار حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین  ویژه برنامه جشن روز ازدواج در قالب سلسله نشست‌های مشاوره‌ای وبرگزاری مراسم ازدواج ۱۱۰ زوج جوان در جوار حرم رضوی اجتماعی «زندگی به سبک رضوی» مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و با حضور ۱۱۰ زوج جوان از سراسر کشور در هتل ولایت مشهد برگزار شد.

دکتر حمید صادقیان، کارشناس امور خانواده در جمع ۱۱۰ عروس ودامادی که در طی سال اخیر خطبه عقد خود را جاری کرده بودند، به تبیین راهکارهای تقویت بنیان خانواده و آسیب‌هایی که زندگی مشترک را تهدید می‌کند، پرداخت.

وی، قدرت تغییر را یک اصل مهم در زندگی معرفی کرد و گفت: همه ما قدرت تغییر داریم و قادر به تغییر هستیم و باید تغییرات را از خودمان و از همین لحظه آغاز کنیم.

وی خطاب به زوجین جوان گفت: یکی از تغییرات اساسی زندگی زمانی است که دختر و پسر از تجرد به تأهل می‌رسند و باید با قدرت تغییر به بهترین شکل نقش همسری و در آینده نقش مادری را ایفا کنند.

زوج‌های جوانی که در یک سال اخیر ازدواج کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت farhangi.aqr.ir یا مراجعه حضوری به خیابان نواب صفوی- ورودی حرم مطهر پیر پالان دوز- اتاق شماره ۳۶ در دوره «زندگی به سبک رضوی» ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.