برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شدند همزمان با جدی شدن جدایی گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس شانس پیروانی برای مدیرعاملی در این باشگاه افزایش یافت، خبری که خیلی زود تکذیب شد.

مدیرعاملی پیروانی در پرسپولیس کذب محض است!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، گمانه زنی در خصوص جانشین حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس به یکی از سوژه های اصلی محافل خبری تبدیل شده است به همین دلیل هر شایعه‌ای مرتبط با این موضوع خیلی زود داغ می‌شود اما انتشار یک خبر بسیاری از اهالی فوتبال را متعجب ساخت، خبر کوتاه اما جنجالی بود: افشین پیروانی مدیرعامل جدید پرسپولیس می‌شود!

پس از انتشار این خبر، هواداران پرسپولیس آن را در شبکه های اجتماعی بازنشر دادند تا این شایعه ساده به یک موج تبلیغاتی وسیع تبدیل شود، اما مسوولان وزارت ورزش هیچ یک در جریان این مساله نبودند، یک مقام آگاه در وزارت ورزش و جوانان در این ارتباط به قدس آنلاین گفت: هیچ موضوعی در ارتباط با حضور افشین پیروانی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد چه برسد به این که ایشان گزینه مدیرعاملی باشند. اخبار وزارت ورزش در صورت قابل اعتماد هستند که روی خروجی رسمی سایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرند.

برخی اما این موضوع را یک نوع جنگ روانی برای تحت فشار قراردادن مسوولان فدراسیون دانستند و تاکید کردند با توجه به این که صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرده است رای نهایی درباره محرومیت افشین پیروانی از کلیه فعالیت های فوتبالی تا چند روز آینده اعلام خواهد شد برخی با انتشار این خبر غیر واقعی در تلاشند به نوعی رای صادره از سوی کمیته استیناف را تحت تاثیر این شایعه قرار دهند که افشین پیروانی صلاحیت لازم را از سوی مسوولان وزارت ورزش و جوانان دارد تا حدی که حالا به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیسی‌ها معرفی شده است تا به این ترتیب مدت محرومیت وی کاهش یابد.

اما بد نیست بدانید که صالحی، رئیس کمیته استیناف در این ارتباط نه تنها تحت تاثیر جوسازی‌های صورت گرفته قرار نخواهد گرفت بلکه تصمیم خود را اخذ کرده و رای استیناف در این ارتباط صادر شده است و برای ابلاغ به دفتر دبیرکل ارسال شده است تا پس از مطالعه ساکت و تائید تاج از طریق روابط عمومی رسانه ای شود. رایی که گفته می‌شود زیاد با رای بدوی تفاوت چندانی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.