فیلم های فیلم های «شعله‌ور» ، «راه رفتن روی سیم»، «همه چی عادیه» و «پشت دیوار سکوت» از فردا 24 مردادماه در سینماهای کشور اکران خواهند شد.

 قرارداد اکران 3 فیلم ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، چهار فیلم سینمایی به چرخه اکران وارد می شوند. برهمین اساس فیلم های «شعله‌ور» در سرگروه سینمایی کوروش ، «راه رفتن روی سیم» به سرگروهی سینما ایران، «همه چی عادیه» در سرگروه ماندانا و «پشت دیوار سکوت» در سرگروه سینما آزادی از فردا ۲۴ مردادماه در سینماهای کشور اکران خواهند شد.

بنابراین گزارش، «همه چی عادیه!» یک طنز اجتماعی است و عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، سحر قریشی، لیلا بلوکات، رضا رویگری، نگین معتضدی، امیر جنانی، عرفان حسینی و ... از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. موسسه رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش «همه چی عادیه!» را برعهده دارد.

«راه رفتن روی سیم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم داستان زندگی یک نوازنده دو تار سنتی را روایت می‌کند که از شهرستان برای پیدا کردن کار به تهران می‌آید و پس از گذشت چندی جذب یک بند راک می‌شود. این فیلم به سرگروهی سینما ایران روی پرده خواهد رفت.

«پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سرگروه سینما آزادی اکران خواهد شد. این فیلم داستان دختر جوانی به نام ستاره است با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند. سحر جعفری جوزانی، مهدی احمدی، رویا تیموریان، امین تاریخ، بهزاد فراهانی و ... از بازیگران این فیلم هستند.

بنابراین گزارش، با ثبت قرارداد در شورای صنفی نمایش آخرین ساخته مهدی کرم پور مهرماه سال جاری در گروه سینمایی کوروش به نمایش درمی آید. پخش این فیلم برعهده موسسه فیلمیران است.

«سوفی و دیوانه» درامی متفاوت با روایتی نو از مهدی کرم پور است که پنجمین فیلم سینمایی او پس از عاشقانه «پل چوبی» است و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. همچنین جایزه ویژه هیئت داوران دومین جشنواره فیلم سلامت را نیز از آن خود کرد. امیر جعفری، به آفرید غفاریان، رضا یزدانی، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی نیا از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. «سوفی و دیوانه» قرار بود آذرماه سال گذشته اکران عمومی شود اما کرم پور با انتشار متنی کوتاه در اعتراض به شرایط آن روزهای سینما ترجیح داد نمایش آن را به زمان دیگری موکول کند.

همچنین قرارداد اکران «آخرین بار کی سحر را دیدی» به کارگردانی فرزاد موتمن در سرگروه زندگی بعد از پایان نمایش «کاتیوشا» ثبت شده است. «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» فیلمی به کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی امیر عربی محصول سال ۱۳۹۴ است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ مادری سراسیمه وارد کلانتری می‌شود و به افسر نگهبان می‌گوید دخترش سحر دیشب به خانه بازنگشته است.

همچنین قرداد اکران «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت نیز در سرگروه ایران بعد از «چراغ‌های ناتمام» ثبت شده است که در این گروه سینمایی روی پرده خواهد رفت.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.