کرج- رئیس هیدت تیراندازی استان البرز با بیان این که تلاش می کنیم سالن مالک اشتر مهرشهر به استاندارد لازم برسد گفت: برخی نواقص این سالن بزودی برطرف می شود اما مشکلات کمبود سلاح همچنان پابرجا است.

همچنان مشکل کمبود سلاح داریم/ سالن مالک اشتر کرج به استاندارد لازم می‌رسد

نرگس کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به افزایش نرخ ارز به لحاظ تأمین سلاح با مشکلاتی روبرو هستیم، این در حالی است که پیشنهاد دادیم هیأتهای تیراندازی سطح استان البرز با هزینه و اعتبار خود هریک ۵ سلاح را تأمین کنند اما مورد قبول واقع نشد.

وی تصریح کرد: تیراندازی در البرز باتوجه به نیروی انسانی مستعدی که در اختیار دارد نیازمند توسعه است تا در سطح ملی و بین المللی نیز شاهد درخشش این ورزشکاران باشیم اما باید پذیرفت که توسعه بدون وجود سلاح برای این رشته ممکن نیست.

رئیس هیأت تیراندازی در خصوص آخرین وضعیت این رشته در شهرستانهای البرز گفت: تمامی شهرستانهای البرز دارای پایگاه فعال تیراندازی هستند این در حالی است که در روستای ایپک واقع در اشتهارد نیز به دلیل استقبال مردم سالن تیراندازی آغاز به کار کرد.

کشاورز با تأکید بر این که تیراندازی البرز به شکل اصولی و سازمان یافته می تواند به جایگاه واقعی خود دست یابد گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ ورزشکار دارای بیمه ورزشی در البرز فعالیت میکنند که این آمار به نسبت سایر استان ها رقمی ناچیز است.

وی در ادامه گفت: سیاستهای هیأت تیراندازی بر مبنای توسعه بنا نهاده شده از همین رو باتوجه به تعاملی که با اداره آموزش و پرورش ایجاد شده آکادمی استعدادیابی افتتاح خواهد شد.

رئیس هیأت تیراندازی استان البرزتصریح کرد: به طور حتم افتتاح این آکادمی اتفاقات خوبی را در پی خواهد داشت که در نخستین گام پیش بینی میشود در ۲ سال آینده حدود ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در البرز فعالیت کنند.

کشاورز با بیان این که نمیتوان زمان دقیقی را برای افتتاح سالن مطهری در نظر گرفت خاطر نشان کرد: با تمام توان در حال پیگیری وضعیت سالن مطهری هستیم و این نوید را می دهیم که در صورت افتتاح شاهد سالنی مجهز با توانایی برگزاری مسابقات بینالمللی خواهیم بود.

وی در پایان از برگزاری کلاس های مربیگری و داوری خبرداد و گفت: نیمه نخست شهریور ماه سال جاری کلاس مربیگری درجه ۳ اهداف ثابت و اهداف پروازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.