قدس انلاین-مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) گفت: امسال ۴هزار نفر از استان خراسان رضوی از مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی و کردستان بازدید خواهند کرد.

اعزام ۴۰۰۰نفر از استان خراسان رضوی   به اردوهای راهیان نور غرب

سرهنگ عباس صالحی  در ادامه به قدس آنلاین افزود: اعزام این کاروان ها به مناطق عملیاتی از تاریخ پنج شهریور ماه آغاز می شود و تمام اقشار  با مراجعه به پایگاه و حوزه های بسیج سراسر استان می توانند در این اردوها ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه   اردوهای راهیان نور پس از جنگ به دلیل واکاوی و بازگو کردن ایستادگی رزمندگان در برابر استکبار جهانی برای نسل بعدی رونق گرفت و سال ۷۸ با حضور مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی غرب کشور این اردوها به صورت رسمی آغاز شدند، تصریح کرد: هزینه ثبت نام  این اردوها برای هر نفر در حدود دویست هزار تومان پیش بینی شده است.

صالحی با بیان اینکه  امروزه می¬‌توان گفت اردوهای راهیان نور بزرگترین کار فرهنگی در حال انجام در کشور است که تاکنون ثمرات متعددی داشته است، خاطرنشان کرد: این اردوها می¬‌تواند برای نسل بعد جنگ این مطلب را برساند که ما باید تا پای جان برای حفظ این نظام و انقلاب تلاش کنیم و تا آخرین نفس پای این نظام با تمام مشکلات بایستیم تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی¬عصر (عج) برسد.

وی پیرامون برنامه‌های فرهنگی، افتتاحیه هر دوره اردو و روایت‌گری به عنوان دیگر برنامه‌ها، افزود: در هر اتوبوس یک راوی، یک مدیر کاروان، یک روحانی و یک مدیر فرهنگی حضور دارد و افراد در طی این اردوها از مناطق سردشت، ایرانشهر، بانه، سنندج و یادمان های شهدا این مناطق بازدید خواهند کرد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه امام رضا(ع)   پیرامون دستاوردهای برگزاری این اردوها، گفت: بسیاری از افراد به خصوص جوان‌ها از جنگ هیچ اطلاعاتی ندارند اما هنگامی که در این اردوها با رشادت‌های جوانان رزمنده آشنا می‌شوند، به خودباوری در قبال شهدا می‌رسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.