ویژه‌برنامه «مثل یک قصه» باهدف نکوداشت و مروری بر ۵۰ سال آفرینش هنری خسرو سینایی هنرمند پیشکسوت و مؤلف سینما از ۲ تا ۱۶ شهریور در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

مروری بر ۵۰ سال آفرینش هنری خسرو سینایی

به گزارش قدس آنلاین، ویژه‌برنامه «مثل یک قصه» با مروری بر ۵۰ سال آفرینش هنری خسرو سینایی و پخش و بررسی آثار سینمایی و فیلم‌های مستند اجتماعی و فرهنگی این هنرمند در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

بررسی موسیقی فیلم‌ها، آثار مکتوب و نمایش عکس‌های تاریخی از آلبوم خانوادگی سینایی از دیگر برنامه‌های این ویژه‌برنامه است.

ویژه‌برنامه «مثل یک قصه» با مشارکت و همکاری باغ موزه هنر ایرانی، موزه موسیقی، موزه سینما، موسسه فرهنگی هنری آوانگار صوتی، سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مدت ۱۵ روز در باغ موزه هنر ایرانی با حضور خسرو سینایی برگزار می‌شود.

 علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه حضور در جلسات پخش فیلم و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۲۲۶۸۶۰۶۳ و ۲۲۶۸۶۰۶۴ تماس گرفته یا به نشانی: خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان شهیدفیاضی(فرشته)، انتهای خیابان بوسنی و هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ موزه هنر ایرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.