نخستین سرمربی برکنار شده لیگ هجدهم چند روز پس از قطع همکاری با سپیدرود رشت در تمرینات تیم سیاه جامگان حاضر شد تا شایعه سرمربیگری او در این تیم قوت گیرد.

بازگشت خداداد عزیزی به فوتبال مشهد!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، خداداد عزیزی سه روز قبل در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد در صورت جدایی از سپیدرود رشت به مشهد برمی‌گردم چون نسبت به شهرم احساس مسوولیت می‌کنم، پس از جدایی از جمع سرخپوشان عصر امروز خداداد عزیزی در تمرینات این تیم دسته یکی حاضر شد تا شایعه مربیگری وی در این تیم مشهدی قوت گیرد.

ظاهرا مدیران این باشگاه قصد دارند برای حضور در لیگ دسته یک بر خلاف توافق با علی حنطه سرمربی فعلی این تیم، مسوولیت فنی این تیم را به خداداد عزیزی محول کنند تا او تصمیم گیرنده شماره یک در باشگاه شود، دلیل این اتفاق موضوع حمایت احتمالی شهرداری مشهد از تیم سیاه جامگان است،چندی پیش تقی زاده خامسی شهردار مشهد در ملاقات با خداداد عزیزی وعده حمایت از این تیم را داد به همین دلیل حالا مدیران سیاه جامگان قصد دارند با حضور خداداد عزیزی زمینه حمایت جدی شهرداری از این مجموعه را فراهم آورند تا شاید با کمک شهرداری بتوانند زمینه حضور مجدد در لیگ برتر را به دست آورند.

حالا نکته کلیدی اینجاست که با ورود خداداد عزیزی به حوزه فنی تیم سیاه جامگان سرنوشت سرمربی فعلی این تیم چه خواهد شد؟ ممکن است علی حنطه همچنان به عنوان سرمربی در پست خود باقی بماند اما در عمل خداداد عزیزی مسوولیت اصلی تصمیمات فنی را برعهده خواهد داشت تا او به عنوان سرمربی در سایه این باشگاه خصوصی لقب گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.