معاون سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیرانی که خودشان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان شرکت نمی کنند در بحث ارزیابی مدیران در پایان سال قطعا لحاظ خواهد شد.

حضور برخی از مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی بسیار کمرنگ است

به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین از شهرکرد، جعفر مردانی گرمدره شامگاه سه شنبه در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت:از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین نکونام سپاسگزاریم که شرایطی فراهم کردند مردم استان با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با مردم  چند استان از جمله چهارمحال و بختیاری حتماً باید منتشر شود و در سطح مدارس و دانشگاه ها توزیع گردد.

مردانی با اشاره به حضور مستمر و مؤثر مدیران در نشست های شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی شورای سیاست گذاری و متولی فرهنگ استان است و مدیران باید شخصاً در این جلسه شرکت کنند، اما متأسفانه برخی مدیران نه تنها خودشان شرکت نمی‌کنند بلکه معاونین آنها هم در جلسه حاضر نمی‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار افزود: این جلسات، جلسات سیاست گذاری است و قطعا مدیران باید خودشان شخصا در این جلسه شرکت کنند و در شرایط استثنا باید معاونین خود را از چند روز قبل به دبیرخانه شورا معرفی کنند.

مردانی خاطر نشان کرد: مدیرانی که خودشان در جلسه شرکت نمی‌کنند در بحث ارزیابی مدیران در پایان سال قطعاً لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد ادارات و دستگاه ها در بحث اعتلای فرهنگ عمومی گفت: در خصوص شورای فرهنگ عمومی ما ادارات فرهنگی و اجتماعی زیادی داریم اما همه بصورت جزیره ای عمل می کنیم اما متاسفانه آنجا که باید گردهم آییم و با همفکری به طرح و برنامه هایی برسیم صورت نمی‌گیرد.

مردانی افزود: کار انجام می‌شود اما چون جزیره‌ای انجام می‌شود هیچ بازخورد و نتیجه‌ای ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار با اشاره به برگزاری مراسمات جشن و ترحیم در سطح شهرها و روستاهای استان گفت: باید از ظرفیت متنفذین و بزرگان هر شهر در راستای ساماندهی این مراسمات استفاده شود تا بتوان از بروز برخی از مشکلات ، مزاحمت ها و نقض قانون ها در این مراسمات جلوگیری شود.

وی تصریح کرد:در برنامه ششم توسعه توسعه مقرر است سالی ۵ درصد از آسیب های اجتماعی کاهش یابد، بنابراین  همه باید نسبت به آسیب ها در جامعه پای کار باشند و با همفکری و همکاری در این زمینه گام برداشت.

مردانی گفت: فضای مجازی در ابتدای فعالیت یک فرصت بود اما در حال حاضر به یک تهدید تبدیل شده است که هم مسئولین و هم خانواده ها باید نسبت به این تهدید یک نگاه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار افزود: برای مقابله با آسیب های اجتماعی مختلف ابتدا باید از خانواده شروع کرد و بچه ها ابتدا باید در خانه تربیت شوند.

  انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.