قدس آنلاین: خراسان رضوی هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی ندارد.

نبود افزایش قیمت در کالاهای اساسی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت:نبود افزایش قیمت در کالاهای اساسی در خراسان رضوی جای هیچ نگرانی و  دغدغه در بحث تامین کالاهای اساسی و قیمت ها در این استان نیست و هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت.

قربان میرزایی در حاشیه کارگروه آرد و نان خراسان رضوی در محل انبارهای سیلو افزود: از کالاهای اساسی  اعم از شکر و برنج، گندم مواد پروتئینی و روغن ذخیره سازی خوبی شده است و هر جا احساس نیاز شود بلافاصله برای افزایش عرضه اقدام می  شود.

وی گفت: هم اکنون روزانه ۴۰ تن مرغ منجمد تولید داخل با کیفیت بالا در مشهد از قرار هر کیلو ۶ هزار ۷۵۰ تومان و در شهرستان ها ۶ هزار و ۸۵۰ تومان توزیع می شود و اگر نیاز باشد بیش از این عرضه خواهدشد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: چنانچه در حوزه خدمات، افزایش هزینه ای وجود داشته باشد باید از محل های دیگر تامین شود و در بحث کالاهای اساسی و ضروری فشاری بر مردم وارد نشود.

میرزایی گفت: نظارت و کنترل بر بازار و قیمت ها در حوزه عمده فروشی و خرده فروشی جدی خواهد بود و اگر کسی تخلف کند به شدت برخورد می شود و اجازه نمی دهیم از این فضا سوء استفاده شود.

وی افزود: از اول مرداد تاکنون ۲۰ هزار بازرسی در خراسان رضوی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.