۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 614806

قدس آنلاین: خراسان رضوی تاکنون رتبه نخست استانهای کشور در نام نویسی دانش آموزان در سامانه سناد را کسب کرده است.

رتبه نخست خراسان رضوی در سامانه سناد

به گزارش قدس آنلاین دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش رتبه نخست خراسان رضوی در سامانه سناد خراسان رضوی گفت: تا کنون ثبت نام حدود ۹۵ درصد دانش آموزان استان با کد ملی در سامانه سناد قطعی شده است.

سیدجواد قوامی نژاد افزود: به این ترتیب بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از دانش آموزان استان در این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی گفت: بیشترین دانش آموزانی که هنوز نام نویسی خود را قطعی نکرده اند دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، به دلیل انتخاب رشته و نیز دانش آموزان در حال جابه جایی، هستند.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷۴ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان نیز بیش از ۸۵ درصد از مجموع ۱۳۰هزار نوآموز استان را زیر پوشش قرار داده اند.

قوامی نژاد بیان کرد: از ابتدای خردادماه و آغاز نامنویسی در مدارس تاکنون ۵۲۸ فقره شکایت حضوری و ۳۹۰ شکایت غیرحضوری و تلفنی ثبت شده که دریافت وجه در زمان ثبت نام با ۴۶۰ مورد بیشترین میزان شکایت والدین در روند ثبت نام بوده است. استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.