عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در حال حاضر هیچ انسان عاقلی پس از احمدی‌نژاد گزینه بعدی سمت شهرداری نمی شود، گفت: همکاران ما در شورای کلانشهرکرج به اندازه یک کلان ده هم نمی‌توانند تصمیم بگیرند.

در سطح یک کلان ده هم نمی‌توانیم تصمیم بگیریم/گزینه بعدی شهرداری کرج غیربومی است

فرج الله ایلیات در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به عدم احراز شرایط شهردار منتخب کلانشهرکرج گفت: در جلسه علنی بعدی شورا این موضوع مطرح می‌شود و روند تصمیم گیری گزینه های بعدی برای انتخاب شهردار کرج صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ گزینه‌ای برای تصدی این مسؤولیت مطرح نشده است، گفت: نظر بنده این است که سرپرست تا آمدن شهردار بعدی در سمت خود باقی خواهد ماند.

ایلیات در ادامه افزود: خطاب به کسانی که به دنبال لابی‌گری برای سرپرستی شهرداری کرج هستند باید بگویم قطعاً احمدی نژاد تا انتخاب شهردارسرپرست باقی خواهد ماند.

این عضو شورا با اشاره به اینکه با شرایط موجود گزینه بعدی قطعا غیر بومی خواهد بود، افزود: دوستان ما در شورای شهر کرج که به عنوان عضو شورای کلانشهرکرج هستند به اندازه یک کلان ده هم نمی توانند تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: بایستی چارچوب ها را رعایت کرد و به دنبال جوانگرایی نباشیم چراکه یک شهردار کم تجربه نمی تواند پاسخگوی یک کلانشهر به مانند کرج باشد.

این عضو شورا در پاسخ به سؤال خبرنگار قدس آنلاین که آیا گزینه بعدی خود شما خواهید بود یا نه، گفت: پیش از این تمایلی به آمدن در مسند شهرداری کرج را داشتم اما درحال حاضر هیچ انسان عاقلی پس از احمدی نژاد گزینه بعدی تصدی این پست نمی شود.

ایلیات افزود: زمانی که همکاران شورا، احمدی نژاد را به ما ترجیح دادند بنابراین آمدن ما عقلانی نیست.

وی در پایان در خصوص استعفای اصغر نصیری شهردار سابق گفت: ناراحتی که بنده از ایشان دارم این است اگرما از تصمیم ایشان برای استعفا مطلع بودیم قطعا اجازه این کار را به او نمی‌دادیم چراکه آوردن نصیری اشتباه بزرگی بود و رفتنش اشتباه بزرگتر، زیرا وی برنامه ریزی خوبی در جهت ساماندهی کلانشهر کرج داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.