یزد - معاون استاندار یزد گفت : خبرنگاران در جامعه رسالت سنگینی دارند و فعالان این عرصه باید با ارائه اخبار و گزارش های سازنده و مناسب، خدمات نظام و دولت را صادقانه و با شفافیت به مردم منعکس کنند.

فعالیت ۱۶۰ رسانه دارای مجوز در استان یزد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی طالبی شامگاه سه شنبه در گردهمایی  خانوادگی اصحاب رسانه که برای چندمین سال متوالی درباغ صدری تفت برگزار شد اظهارداشت : خبرنگاران استان رسالت بزرگی دارند و اگر استان موقفیتی را به دست آورده  به خاطر تلاش و همدلی اصحاب رسانه بوده و ازخبرنگارانی که برای اعتلای نام استان یزد و نشر آگاهی و اطلاع رسانی قدم برمی دارند باید تقدیرو تشکر کرد.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تنویرافکارعمومی و تبیین نظرات و دیدگاههای مردم به مسئولان و دستگاههای اجرایی نقشی سازنده دقیق وجدی دارند.

طالبی تصریح کرد : تعامل خوب و سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با مدیران اجرایی نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد و باید این روند با همکاری متولیان امر روز به روز در جامعه اسلامی تقویت شود

معاون استاندار ادامه داد: موفقیت دراستان در سایه همکاری خبرنگاران و ارتباط قوی با مسئولان اجرایی به وجود خواهد آمد و برای موفقیت استان باید از این رابطه صمیمی و تمام ظرفیت های مهم رسانه استفاده شود.

مسئولان درهر پستی که هستند  باید رسانه و اصحاب رسانه را به رسمیت بشناسند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیزدراین مراسم گفت: همه مسئولان ومدیران اجرایی درهر پستی که هستند  باید رسانه و اصحاب رسانه را به رسمیت بشناسند  وبرای رسیدن به توسعه پایداراستان، باید ازظرفیت رسانه های استان بهره ببرند.

 مجید جوادیان زاده افزود: رسانه واصحاب رسانه در بخش های مختلف جامعه  نقش مهمی در اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و نظارت در جامعه را برعهده دارند و باید برای رسیدن به اجرای اهداف تلاش های خود را بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در استان ۱۶۰رسانه مجوز دار درحال فعالیت هستند تصریح کرد : اصحاب رسانه  باید برای تحقق بیشتردرچارچوب مقررات تعریف شده با همکاری مسئولان و مخاطبان اقدام کنند.

 اجرای برنامه شاد و متنوع  فرهنگی و تجلیل از زوج های خبرنگارازمهمترین برنامه های مراسم روز خبرنگار در استان بود.  

این مراسم با حضوراستاندار یزد، نماینده مردم تفت  میبد در مجلس، فرماندار تفت و برخی مسئولان استانی با حضور خانوادگی خبرنگاران برای چندمین سال متوالی در باغ تاریخی صدری یزد برگزارشد.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.