قدس آنلاین: مسئول دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه هنر مفهمومی «بچه‌های آسمان» به یاد کودکان یمنی در محکومیت رژیم سعودی در محل نگارخانه اشراق برگزار می‌شود.

نمایشگاه هنر مفهومی «بچه‌های آسمان» در نگارخانه اشراق مشهد برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین: محسن اسدی اظهار داشت: این روزها اخبار و جنایات رژیم سعودی در یمن دل هر انسانی را به‌درد می‌آورد، به‌ویژه جنایت اخیر رژیم سعودی در بمباران اتوبوس حامل کودکان یمنی که منجر به شهادت چندین نفر از کودکان شد به شدت ناگوار و متاثرکننده بود.

وی افزود: این در حالی است که مجامع حقوقی بین‌المللی هیچ واکنشی نسبت به این جنایت نداشته‌اند و مقام معظم رهبری در رابطه با این جنایت‌ها اظهار داشتند؛ کار این روزهای دولت سعودی در یمن، مشابه جنایت صهیونیست‌ها در غزه است.

اسدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه هنر مفهمومی «بچه‌های آسمان» بر همین اساس و با هدف محکوم‌کردن رژیم سعودی و توجه دادن به  بی‌تفاوتی سازمان‌های حقوق بشری نظیر یونیسف برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این نمایشگاه که تلفیقی از هنرهای تجسمی، تصویری و ادبیات است، میزبان عموم مردم به ویژه کودکان مشهدی خواهیم بود تا همبستگی خود را هر چه بیشتر با مردم یمن نشان دهیم. وی اضافه کرد: این نمایشگاه پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ماه سال جاری ساعت ۱۸ در نگارخانه اشراق، واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی رضوی با حضور هنرمندان، مسئولین و جمعی از کودکان مشهدی افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.