تیم هندبال ایران که در این دیدار از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرده بود و بازیکنانی همچون علیرضا موسوی روی نیمکت تیم ملی هندبال ایران قرار داشتند.

تیم ملی هندبال ایران مالزی را تحقیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در بازی های آسیایی جاکارتا با نتیجه عجیب ۵۵-۱۱ مالزی را شکست داد.


نیمه اول:

ایران نیمه اول را طوفانی آغاز کرد، درخشش سلامان بربط در این دقایق سبب شد تا تیم ملی هندبال ایران تا دقیقه ۷ این دیدار با نتیجه ۱۰-۰ پیش بیفتد. تیم هندبال ایران که در این دیدار از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرده بود و بازیکنانی همچون علیرضا موسوی روی نیمکت تیم ملی هندبال ایران قرار داشتند. سر انجام در دقیقه ۱۱ مالزی موفق شد تا نخستین گل خود را وارد دروازه ایران کند.(۱۲-۱) بازی هماهنگ تیم ملی هندبال ایران در برابر مالزی همچنان ادامه داشت و اختلاف همچنان افزایش می یافت.(۱۵-۲). بازیکنان مالزی بسیار ضعیف بودند و در اجرای حرکات ساده هندبال هم عاجز بودند؛ با این حال تیم ملی هندبال ایران به گلزنی های خود ادامه می داد و در نهایت نیمه اول با نتیجه(۲۹-۵) به سود ملی پوشان به پایان رسید.


نیمه دوم:

نیمه دوم را تیم ملی هندبال ایران با ترکیبی متفاوت آغاز کرد و به بازیکنان اصلی خود استراحت داد. میلاد مسائلی ستاره تیم ملی هندبال ایران در شروع نیمه دوم با ضد حملات سریع خود چندین بار دروازه مالزی را باز کرد.(۳۶-۶) مالزی نسبت به نیمه اول بهتر بازی می کرد و موفق شد چندین بار دروازه تیم ملی هندبال ایران را تهدید کند؛ با این حال آنها زیاد در گلزنی موفق نبودند و این تیم تا دقیقه ۱۸ نیمه دوم موفق شد که ۴ گل را به ثمر برساند.(۴۶-۹) ضدحملات تیم ملی هندبال ایران همچنان ادامه داشت و تمامی این ضد حملات هم به گل تبدیل می شد(۴۸-۱۰). ملی پوشان به خوبی بازی را در دقایق باقی مانده اداره کردند و در نهایت تیم ملی هندبال ایران موفق شد با نتیجه (۵۵-۱۱) مالزی را شکست دهد.

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.