رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولین استان البرز از اعزام ۶ نماینده البرزی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا خبرداد و گفت: نفرات اعزامی ۳ ورزشکار و ۳ مربی هستند.

۶ البرزی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا می‌روند

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس‌آنلاین اظهار کرد: جعفری و یوسفی در حالی به مسابقات وزنه برداری پاراآسیایی اعزام می شوند که در مسابقات جهانی به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافته بودند.

وی ضمن پیش‌بینی از حضور پرقدرت بانوی البرزی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا گفت: الناز دارابیان نماینده استان در رشته دوومیدانی است که پیش بینی می‌شود حتی رکوردهای این رشته را نیز دستخوش تغییر کند.

رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولین شرایط حال حاضر ورزش استان را مساعد ندانست و گفت: با توجه به نسبت جمعیت و نیز استعدادهای درخشانی که شناسایی شده اند وجود تنها یک سالن ورزشی مختص ورزشکاران جانباز و معلول زیبنده استان البرز نیست.

براتی با اشاره به آخرین جایگاه رده بندی البرز در رده بندی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در حال حاضر با بیش از ۲۰۰ ورزشکار فعال در رتبه ۱۱ کشور قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان این که ورزشکاران فعال در سطح استان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: اغلب ورزشکاران را قشر آسیب پذیر جامعه تشکیل می دهند که حتی برخی از آن ها از پس هزینه رفت و آمد برنمی‌آیند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین تصریح کرد: بدون شک البرز سرشار از استعداد جانباز و معلول است اما باید پذیرفت بدون وجود شرایط مساعد نمی توان انتظار حداکثری از آن ها داشت.

براتی با درخواست حمایت از مدیران شهری گفت: ۱۶ رشته زیر نظر هیئت ورزش جانبازان و معلولین فعالیت دارند این در حالی است که به نسبت سایر استان ها از حمایت به مراتب کمتری از سوی مدیران شهری برخوردار هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: از خیرین و تمامی کسانی که دغدغه توسعه در تمامی ابعاد ورزش را دارند تقاضا داریم با کمک رسانی خود موجب پیشرفت رشته های مربوط به جانبازان و معلولین باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.