قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: این استان از فصل پیک مصرف آب در تابستان امسال بدون مشکل و قطعی آب عبور کرد. پیک مصرف آب در خراسان رضوی از ابتدای تابستان تا ۱۵ مرداد ماه است.

خراسان رضوی بدون قطعی آب از پیک مصرف عبور کرد

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسماعیلیان، به تنش آبی در ۳۰ شهر خراسان رضوی در طول تابستان جاری اشاره و بیان کرد: هیچیک از مناطق شهری این استان حتی در اوج مصرف آب درگیر قطع و نوبت بندی آب نشدند.

وی افزود: این موفقیت نتیجه اجرای مدیریت مصرف توسط شهروندان خراسانی است بطوری که میزان تولید آب خراسان رضوی طی چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه چهار درصد معادل ۷۵۲ هزار مترمکعب کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: پارسال ۱۶۷ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی برای شهرهای این استان به جز مشهد تولید شد.

وی همچنین حجم هدررفت و میزان آب بدون درآمد را در خراسان رضوی حدود ۲۹ درصد اعلام و بیان کرد: برای کاهش میزان آب بدون درآمد اقدامات مختلفی نظیر اصلاح شبکه، شناسایی انشعابات غیرمجاز و کنتورهای خراب دنبال می شود.

۲۷ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۷۳۱ مترمکعب آب طی فصل بهار امسال در خراسان رضوی مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال به میزان چهار درصد کمتر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.