ساری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با عدم ارتباط رسانه ای و تعامل به رسانه ها گفت: جلسه زده ام و امسال به ۳۶۲ جلسه با عنوان «شخصا حضور یابید» دعوت شدم.

امسال به ۳۶۲ جلسه «شخصاً حضور یابید» دعوت شدم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد محمدپورعمران صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه ماهانه در ۹۰ جلسه حضور پیدا می کنم، اظهار کرد: جلسات فشرده، بازدید میدانی از ۷۰ درصد شهرک های صنعتی، ملاقات های مردمی، برگزاری ۱۵۷ انتخابات در طول یکسال و پیگیری اعتراضات انتخاباتی موجب شده تا کمتر در میان رسانه ها حضور یابم.

وی در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین در رابطه با افزایش لجام گسیخته قیمت کالاها خصوصاً گرانی میوه و عدم نظارت بازرسان این سازمان به اظهارات فراحوزه ای پرداخت و پای تحریم ها و اتحادیه اروپا و اقتصاد ترکیه را به میان آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و در اصرار به پاسخگویی خبرنگار قدس آنلاین، اعلام کرد: در شرایط سخت اقتصادی کسی به فکر خرید موز، انبه و نارگیل و میوه های نوبرانه نباشد.

محمدپورعمران اضافه کرد: وظیفه ما کم کردن فشارهاست و در رابطه با تامین، نظارت و برخورد، برنامه های متعددی داریم.

واگذاری نساجی قائم شهر به شهرداری نادرست بود

وی در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین در رابطه با واگذاری نادرست نساجی قائم شهر به شهرداری قائم شهر گفت: نساجی قائم شهر یکی از مصادیق واگذاری اشتباه سازمان خصوصی سازی بود و در این رابطه نیز چندین اشتباه در مورد خصوصی سازی در استان صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه شهرداری قائم شهر بصورت قانونی در مزایده واگذاری شرکت و برنده شد، افزود: علیرغم پتانسیل بالا، شهرداری متوجه شد امکان حل و فصل مشکلات این مجموعه را ندارد.

محمدپورعمران با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۲۲۰ کارگر نساجی قائم شهر حفظ و تعدیلی صورت نگرفت، اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر قائم شهراعلام کردند که این بنگاه داری را نخواسته و وارد فضای شعاری نشدند و بدنبال آن هستند تا خصوصی سازی واقعی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه فردی دارای توان و عملکرد مالی مناسب به شهرداری معرفی شد، ادامه داد: سازمان خصوصی سازی درخواست این متقاضی را بررسی و اهلیت نسبی این متقاضی نیز احراز گردید.

محمدپور عمران اظهار امیدواری کرد درنهایت این واگذاری منجرشود داستان چندین ساله مالکیت نساجی قائم شهر به سروسامان برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.