قدس آنلاین: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امروزه برندینگ زمینه حضور در بازارهای بین‌المللی را برای ما فراهم می‌کند.

برندینگ، زمینه حضور در بازارهای بین‌المللی

به گزارش قدس آنلاین راضیه علیرضایی در ششمین همایش برندینگ در مجتمع ساپکو، با اشاره به اینکه امروز در حد یک رفتار بین‌المللی برندهای خود را ارزی می‌کنیم، اظهار کرد: همچنین امروز بنگاه‌های کوچک و بزرگ و صنفی خود را راهی رقابت‌های بین‌المللی می‌کنیم، در روزها و شرایطی که بر ما سخت گرفتند دور هم جمع می‌شویم و چنین مراسماتی را برگزار می‌کنیم و برای حضور در بازارهای بین‌المللی برنامه‌ریزی خود را لحاظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه که امروز برای کشور خود به دست آوردیم نتیجه تلاش و زور بازوی خودمان بوده است و کشورهای دنیا نیز بر این امر اذعان دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: امروزه همه تشکل‌ها خیلی محکم پای اهداف خود هستند، ما آدم‌های سخت‌کوشی هستیم و برای حفظ ارزش‌های خود از دیرباز تلاش کردیم. علیرضایی خاطرنشان کرد: امروز همه ما قدرت آن را داریم که نشان دهیم توان رفع مشکلات خود را در همه زمینه‌ها داریم، قدرت ما در این است که خودمان توان نقد یکدیگر را داریم و اصلاحاتی که لازم بوده را نیز اجرایی می‌کنیم. در ادامه نیز مسعود مهدی‌زاده مقدم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: ما همواره از توانایی‌هایی که دوستان در ساخت قطعات و تعمیر آن دارند استقبال می‌کنیم و می‌توانیم از توانایی‌های آن‌ها نهایت بهره را ببریم.

وی ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم که شرکت‌های توانمند استان شناسایی شوند تا نمایشگاهی در خصوص رفع نیاز صنایع بزرگ برگزار شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی عنوان کرد: ما به دنبال پیگیری خوشه‌های صنعتی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود این بخش نهایت بهره را ببریم. مهدی زاده مقدم تصریح کرد: سال گذشته ما تفاهم‌نامه‌ای را با دانشگاه فردوسی مشهد امضا کردیم و یکی از شهرک‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دادیم. وی ادامه داد: در بخش بازار فروش نیز با حضور در نمایشگاه‌های خارجی و داخلی زمینه های بازاریابی را برای خود فراهم کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.