آسانسور خوابگاه پنج طبقه کوثر دانشجویان دختر دانشگاه نوشیروانی بابل بیش از چهل روز است که خاموش شده است و دانشجویان این خوابگاه با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند.

آسانسور خوابگاه دختران در کُما

قدس آنلاین - گروه استانها - داریوش حیدری: به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بر اساس اظهارات متولیان، استاندارد نبودن لوازم بکاررفته در آسانسور و عدم صدور گواهینامه ایمنی موجب شده تا تعمیر آن دچار دست انداز شود.

تعمیر آسانسور زمانبر است

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مورد آسانسور خوابگاه کوثر می گوید: راه اندازی آسانسور خوابگاه از دغدغه های مدیریت دنشگاه در جهت رفاه دانشجویان است .

جواد واثقی امیری در گفتگو با قدس آنلاین در مورد تعطیلی چهل روزه آسانسور از زمان تعمیر آن و بلاتکلیف ماندن دانشجویان توضیح می دهد: تعمیر آسانسور به خاطر آیتم های مختلف و متنوع زمانبر بوده و برخی موارد خارج از عهده دانشگاه بوده و نمی توانیم زمان پایان کار را اعلام کنیم.

آسانسور های غیرایمن پلمپ می شوند

همچنین مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران به قدس آنلاین می گوید: به کلیه اماکنی که آسانسور دارند طی نامه ای کتبی ابلاغ کردیم جهت بازسازی و استانداردسازی آسانسور خود اقدام کنند.

احمد رزاقی با اشاره به اینکه حتی دادستانی به این مساله ورود کرده و طبق فرایند اداری در حال پیگیری هستیم، می افزاید: در مورد آسانسور خوابگاه کوثر دانشگاه نوشیروانی بابل هم نظر کارشناسی ارائه شد و به مسئولین دانشگاه اعلام گردید که برخی از قطعات و لوازم آن ایمن نیست.

وی ادامه می دهد: دانشگاه موظف است یک شرکت بازرسی را معرفی کرده و پس از بازسازی آسانسور، گواهی ایمنی را به سازمان استاندارد ارائه کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران تاکید می کند: چنانچه این کار در زمان مقرر انجام نشود به مصداق جرم بوده و آسانسور مورد نظر از طرف مقام قضایی پلمپ می شود.

از رفاه خبری نیست

آنچه در این میان بیش از هرچیزی دارای اهمیت است، رفاه دانشجویان بوده که متاسفانه دستخوش عدم برنامه ریزی دقیق از سوی متولیان شده و دانشجویان برای انجام امور خود مجبورند در طول روز چندین مرتبه راه پله های داغ خوابگاه پنج طبقه را بدون آسانسور طی کنند.

دانشجویان خوابگاه کوثر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل اند و انتظار است مسولین دانشگاه با بهره گیری از متخصصان و برنامه ریزی دقیق و دلسوزانه، در جهت رفاه و آسایش دانشجویان این دانشگاه گام بردارند تا فرزندان این سرزمین در محیطی دلپذیر به تحصیل بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.