قدس آنلاین: معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مستأجرانی که تغییر در نوع بهره‌برداری مورد اجاره را به صورت خود اظهاری و نقدی پرداخت کنند، از پاداش ۳۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند.

مستأجران آستان قدس رضوی پاداش تعجیل در پرداخت نقدی می گیرند

به گزارش آستان نیوز، رحمتی‌زاده با اشاره به بسته تشویقی مدت‌دار جدید آستان قدس رضوی برای مستأجرانی که به صورت خوداظهاری تغییر در نوع بهره‌برداری مورد اجاره را اعلام می‌کنند، گفت: مستأجرانی که به صورت خوداظهاری و نقدا حقوق موقوفه را پرداخت کنند، از پاداش ۳۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه این پاداش به صورت آزمایشی و به مدت‌ سه ماهه اجرا خواهد، شد گفت: مستأجران اراضی موقوفه، حق بهره‌برداری از مورد اجاره را مطابق مفاد سند رسمی اجاره دارند و چنانچه بهره برداری دیگری مغایر با مفاد مندرج در اسناد اجاره انجام دهند، آستان قدس رضوی حقوق تغییر در نوع بهره برداری را به نرخ روز از مستأجر اخذ می‌کند.
رحمتی زاده همچنین در خصوص شیوه دریافت حقوق موقوفه اظهار کرد: مستأجران می‌توانند حقوق موقوفه در تغییر نوع بهره برداری را به صورت یک ششم نقد و الباقی در پنج قسط سالیانه پرداخت کنند.
وی افزود: پیش از این حقوق تغییر در نوع بهره‌بردای املاک موقوفه به صورت یک پنجم نقد و الباقی در ۴ قسط در مدت یک سال اخذ می‌شد که در صورت تمایل مستأجر در پرداخت نقدی، حقوق موقوفه با ۲۰ درصد پاداش تعجیل در پرداخت دریافت می‌شد.
معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی تصریح کرد: حوزه معاونت املاک و اراضی به ‌عنوان یکی از پرمراجعه‌ترین حوزه‌های خدمات تخصصی در این آستان مقدس است که همه روزه در سراسر کشور پذیرای صدها نفر از مستأجرانی است که به منظور دریافت خدمت به ادارات تابعه این معاونت مراجعه می‌کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.