قدس آنلاین: مدیر کل پزوهش های اسلامی صدا وسیما گفت:رادیو زیارت یکی از رسانه‌های دینی است که توانسته در مدت زمان کوتاهی که از آغاز به کار این رادیو می گذرد ظرفیت خوبی در حوزه معارف دینی و مفاهیم بلند زیارت ایجاد کند.

رادیو زیارت ظرفیت خوبی در حوزه معارف دینی دارد

محمد حسین ظریفیان در حاشیه بازدید از رادیو ملی زیارت افزود: رادیو زیارت یکی از رسانه‌های دینی است که توانسته با استفاده از مدیریت با تجربه و کادر جوان در مدت زمان کوتاهی که از آغاز به کار این رادیو میگذرد ظرفیت خوبی در حوزه معارف دینی و مفاهیم بلند زیارت ایجاد کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اداره پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا وسیما چقدر می تواند به رشد رادیو زیارت کمک کند تصریح کرد: اداره کل پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا وسیما که به عنوان یک نهاد علمی و پژوهشی پشتیبان در حوزه معارف دینی در سازمان صدا وسیما پیش بینی شده است و با سابقه نزدیک به ٢٥ سال توانسته یک ظرفیت جدی محتوایی در حوزه پژوهش دینی و رسانه‌ای را در اختیار پژوهشگران رسانه قرار می دهد.

مدیرکل پژوهش‌های سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران گفت: آثار و محصولات مکتوب و تولیدی پژوهش‌های سازمان صدا و سیما و تنوع آن در حوزه کاربردی و تولید متن‌ها برنامه‌ای کمک زیادی به برنامه سازان در طول فعالیت خود داشته است.

ظریفیان در ارتباط با همکاری با رادیو زیارت افزود: برنامه‌های مشترک، پشتیانی محتوایی در حوزه معارف و مفاهیم بلند مثل زیارت و استفاده از محصولات پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا وسیما از کارهایی است که قرار است با همکاری رادیو زیارت انجام شود.

وی تصریح کرد: به لحاظ محتوا نمی توانیم هر محتوایی را در قالب دین بر روی آنتن ببریم و حتما باید از فیلترهای علمی و حوزه دینی عبور کند و اداره کل پژوهش‌های اسلامی براساس نیاز برنامه سازان به آن‌ها کمک می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.