حضور سرمربی سابق پدیده در کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود هنوز قطعی نیست چون رضا مهاجری برای مدیران باشگاه سپیدرود شرط گذاشته که در صورت رفع مشکلات مالی حاضر به قبول مربیگری این باشگاه است.

پول تزریق شود، مهاجری سرمربی سپیدرود رشت می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، پس از برکناری خداداد عزیزی توسط مالک باشگاه سپیدرود رشت مدیران این باشگاه خصوصی برای هدایت تیم فوتبال شهر رشت به سراغ گزینه های متعددی رفتند اما در نهایت نام رضا مهاجری و محمد مایلی کهن به عنوان گزینه های نهایی اعلام شد که تمایل مدیران این باشگاه لیگ برتری برای حضور رضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم باعث شد که او به عنوان بخت اول مربیگری این باشگاه معرفی شود اما مهاجری به دلیل مشکلات مالی فراوان سپیدرود حاضر نیست بدون تضمین مالی هدایت این باشگاه لیگ برتری را برعهده بگیرد.

ظاهرا مدیران باشگاه سپیدرود رشت به مهاجری وعده داده اند که مشکلات مالی به زودی برطرف می‌شود اما مهاجری که سابقه فعالیت در تیم های بدون پشتوانه مالی را دارد و یقین دارد بدون پول بازیکنان با مشکلات فراوانی رو به رو خواهند شد به نوین اعلام کرد ابتدا پول به مجموعه باشگاه تزریق شود سپس او فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

گفته می‌شود مهاجری برنامه خود را به مدیران سپیدرود ارائه کرده و منتظر تزریق مالی از سوی مالک باشگاه است تا بلافاصله قرارداد خود را با این باشگاه لیگ برتری امضا کند، از طرفی گویا بر اساس اعلام مهاجری پنج بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه خواهند شد تا سپیدرود با قدرت بیشتری در مسابقات لیگ برتر حاضر شود. بر اساس وعده مسوولان باشگاه سپیدرود قرار است تا پایان وقت اداری روز شنبه مشکلات مالی بازیکنان و باشگاه برطرف شود ، چنانچه این وعده مالی محقق شود مهاجری به احتمال فراوان هدایت این باشگاه لیگ برتری را در دست خواهد گرفت تا از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر روی نیمکت سپیدرود رشت بنشیند.

اگر حضور مهاجری در ترکیب کادر فنی تیم سپیدرود قطعی شود دو مربی به همراه او در ترکیب کادر فنی حضور پیدا خواهند کرد و دو مربی هم از مربیان بومی در ترکیب سپیدرود در کنار مهاجری به عنوان مربی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.