قدس آنلاین: معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: شش سارق مسلح طلافروشیهای مشهد صبح امروز ۲۷ مرداد در زندان این شهر به دار مجازات آویخته شدند.

سارقان مسلح در مشهد مجازات شدند

به گزارش قدس آنلاین، قاضی حسن حیدری افزود: این رای از سوی شعبه چهارم دادگاه انقلاب مشهد صادر شد و توسط توسط دیوان عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس شش سارق مسلح، صبحگاه امروز به دار مجازات آویخته شدند تا درس عبرتی باشد برای آنانی که چشم طمع به مال دیگران دارند و می خواهند با خدشه به امنیت عمومی و دست اندازی به بازار کسب و تجارت دیگران به حرام خوری ادامه دهند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی در خصوص پیشینه این ماجرا نیز گفت: شخصی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار بود با اجیر کردن این افراد و تهیه اسلحه مبادرت به سرقت از طلافروشیهای مشهد کرده بود.

وی افزود: در پی این سرقتها و تاکید مدیرکل دادگستری خراسان رضوی و دادستان مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. با تلاش ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی شش متهم دستگیر و طلاهای سرقتی به صاحبانشان برگشت داده شد.

قاضی حیدری همچنین تاکید کرد: دستگاه قضایی بدون توجه به خواسته های بدخواهان ملت وعدم تاثیرپذیری از صاحبان قدرت به وظائف قانونی عمل کرده و خود را متعهد به حفظ حقوق شهروندان و امنیت شغلی آنان می داند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.