معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اجرای ویژه برنامه های متنوع در هفته ازدواج بر ضرورت شکل گیری انجمن خیرین ازدواج در این استان تأکید کرد.

تشکیل انجمن خیرین ازدواج ضروری است

قدرت الله شمیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بر اساس آمار بیشترین طلاق در ۵ سال اول زندگی زوجین صورت می گیرد.

وی افزود: این طلاق ها به این دلیل است که یا انتخاب صحیح صورت نگرفته، یا زوجین با معیارهای انتخاب آشنا نبوده اند و یا روش صحیح زندگی را نمی دانسته اند.

شمیرانی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ مشاوره در زمینه ازدواج نهادینه شود که این اولین گام در جهت پایداری و استحکام خانواده ها است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز  با اشاره به لزوم بازنگری در محتوای دروس مدارس و دانشگاهها در رابطه با فرهنگ سازی ازدواج به موقع، آسان و پایدار اظهار کرد: هفته ازدواج فرصتی است تا به این موضوع بسیار مهم بیشتر پرداخته شده و همه جامعه به ویژه مسئولان را نسبت به اهمیت آن متوجه و حساس تر کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به شکل گیری انجمن خیرین ازدواج عنوان کرد: می بایست در هفته ازدواج علاوه بر کارهای فرهنگی، اقدامات عملیاتی نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.