کرج- رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر کرج با اشاره به شایعه انحلال این شورا گفت: مجید سریزدی ومحمد رضا احمدی نژاد شرایط شهردار شدن را داشتند بنابراین شورا درعملکرد و انتخاب شهردارناتوان نبوده است.

شورای شهر در انتخاب شهردار کرج ناتوان نیست

عباس زارع در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، درخصوص حاشیه‌های اخیر انتخاب شهردارکرج و عملکرد شورا گفت: شهردار یک کلانشهر بایستی با حفظ اصول و باتمام قوا تلاش کند تا شهر به یک سرانجامی برسد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات هیئت رئیسه قبل ۳۱ مرداد ماه باید برگزار شود، گفت: باید دید در انتخاب بعدی هیئت رئیسه، چه کسی صلاحیت این سمت را دارد و بنده دنبال اهداف خود نیستم چرا که به شکل حرفه‌ای درکلانشهر کرج کار کرده‌ام.

زارع با بیان اینکه عملکرد دادگو را در دوره های قبل شورا و در جایگاه رییس تحسین می کنم، افزود:«دادگو» درشورای شهر پدری می‌کرد چراکه شورا یعنی اعمال نظرتمام اعضا شورا و باید نتیجه اکثریت منعکس شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه در شورای پنجم اعضا از مکاتبه های صورت گرفته رئیس شورا بی اطلاع هستند، گفت: اینگونه عملکرد همه اعضا را ناراحت می‌ کند.

انتهای پیام/

وی ادامه داد: مردم بسیار آگاه و هوشمندهستند و امیدم به مردم است که به درستی قضاوت می کنند.

زارع با اشاره به اینکه شایعه شده شورای پنجم منحل می شود، تاکید کرد: شورای شهر کرج به درستی به وظایف قانونی خود عمل کرده است و اعلام می کنم آقای مجید سر یزدی تمام شرایط احراز شهرداری شدن را داشت چراکه درنامه ای که ازوزارت کشور به دست ما رسید به بند خاصی اشاره نشده بود.

این عضو شورا گفت: درواقع ما در مهلت ۳ ماهه انتخاب شهردار به وظایف خود عمل کردیم و روزی که اکثریت اعضا شورا به احمدی نژاد رای دادند ایشان کارشناسی ارشد مرتبط داشتند و تمام شرایط لازم شهردار شدن را داشتند و اینکه گفته می شود شورای شهرکرج مسئولیت های خود را انجام نداده، صحت ندارد ودرست نیست.

وی با بیان اینکه باید دقیق تر عمل کنیم، گفت: شورای شهر کرج درعملکرد و انتخاب شهردارناتوان نبوده و در واقع بهترین گزینه و یک جوان سالم را انتخاب کرد و اولیا شهر باید کمک کنند تا او موفق باشد چراکه مدیران شهری موفق نیزدر سابق جوان و بی تجربه بودند.

زارع درپایان گفت:اگر دراین شهر می خواهیم مدیر پروری کنیم باید مدیران جوان را حمایت کنیم و در حد شعار نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.