قدس آنلاین: دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: تیمهای کشتی آزاد و فرنگی خردسالان این استان در مرحله گروهی مسابقات منطقه دوم کشور در بیرجند به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

خراسان رضوی نایب قهرمان مسابقات کشتی مناطق کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، خسرو علیزاده افزود: در وزنهای ۵۲، ۶۲ و ۸۵ کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات مرحله گروهی منطقه دوم کشور به ترتیب معین کاظمی، بهنام اکبری و سید محمدمهدی مهدیزاده از خراسان رضوی به مقام نخست دست یافتند.

وی ادامه داد: مهیار مرندی و اشکان بهادرفر نیز در اوزان ۳۸ و ۷۵ کیلوگرم مقام دوم و امیرمهدی مقدم، رضا حسن زاده، مهدی شایسته و رسول تازیکی در وزن ۵۷ کیلوگرم مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: مسابقات کشتی فرنگی در اوزان ۳۲، ۴۴ و ۵۷ کیلوگرم نیز با قهرمانی مهدی کاظم آبادی، حسین حقایق فریمانی و پیمان توزنده جانی از خراسان رضوی به پایان رسید. در وزنهای ۳۸، ۴۸ و ۶۲ کیلوگرم نیز مصطفی جعفری، مصطفی خلیلی و علی محمود آبادی از این استان دوم شدند.

وی افزود: عرفان وفایی، ابوالفضل رضایی مقدم، علیرضا انشکانی، محسن مطهری و حمیدرضا سیدآبادی دیگر کشتی گیران خراسان رضوی بودند که در وزنهای ۴۱، ۵۲، ۶۸، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

کشتی گیران از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران، توابع تهران، گلستان، سمنان و یزد در این مسابقات یک روزه که دیشب در سالن ورزشی مخابرات بیرجند برگزار شد شرکت داشتند. بر اساس آیین نامه برگزاری این رقابتها نفرات نخست تا سوم مجوز شرکت در مسابقات مرحله نهایی را بدست آوردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.