قدس آنلاین:مدیر برنامه‌ریزی و توسعه انتشارات آستان قدس رضوی از راه‌اندازی سایت مسابقه بزرگ کتابخوانی «دعبل و زلفا» خبر داد.

راه‌اندازی سایت مسابقه بزرگ کتابخوانی «دعبل و زلفا»

امیرعباس طاهریان مدیر برنامه‌ریزی و توسعه به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در گفتگو با آستان نیوز با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «دعبل و زلفا» با مشارکت به‌نشر و شبکه جوانان رضوی(شجر) گفت: با هدف دسترسی راحت‌تر مخاطبان، سایت اختصاصی مسابقه بزرگ کتابخوانی «دعبل و زلفا» » به نشانی m.behnashr.com راه‌اندازی شد.
وی درباره بخش‌های مختلف این سایت گفت: خرید کتاب یکی از بخش‌های مهم این سایت است که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی «دعبل و زلفا» می‌توانند به راحتی از طریق این سایت نسبت به خرید منبع این مسابقه اقدام کنند.
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه به‌نشر با بیان این که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این سایت با شیوه شرکت در مسابقه کتابخوانی «دعبل و زلفا» آشنا شوند، معرفی نویسنده و آشنایی با سوابق کاری، جوایز و سایر آثار او را از دیگر بخش‌های این سایت برشمرد.
طاهریان ادامه داد: اخبار مرتبط با این مسابقه، ویدئوها و تصاویر، بازتاب‌ها، حامیان برگزاری و همچنین جوایز مسابقه دیگر بخش‌های این سایت را تشکیل می‌دهند که امکان دسترسی راحت‌تر مخاطبان و علاقه‌مندان را به اطلاعات مورد نیاز درباره مسابقه بزرگ کتابخوانی «دعبل و زلفا» فراهم می‌کنند.
رمان شورانگیز و جذاب «دعبل و زلفا» اثر تحسین‌برانگیز دیگری از حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر سالاری، نویسنده رمان پرفروش «رؤیای نیمه شب» و منبع مسابقه کتابخوانی با همین نام است که توسط به‌نشر در حال برگزاری است.
این مسابقه همزمان با آغاز دهه کرامت با مشارکت به‌نشر و شبکه جوانان رضوی(شجر) و همچنین سایر مؤسسات و مجموعه‌های آستان قدس رضوی و کشوری در حال برگزاری است و تا پایان ماه صفر(آبان ماه) و ایام شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.