قدس انلاین : استاندار خراسان رضوی گفت: ما باید با برندسازی از بازارهای خود حمایت کنیم.

باید با برندسازی از بازارهای خود حمایت کنیم
علیرضا رشیدیان در جمع فعالان صنایع گفت: در حال حاضر، موضوع برندینگ مورد قبول همه واقع شده و شهردار مشهد نیز در این راستا در حوزه شهری با قرار دادن تبلیغات شهری در حوزه برندهای خراسانی اقدام بسیار خوبی انجام داده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: امروز در عرصه تولید نمایش "ما می‌توانیم" خوش می‌درخشد و تولیدکنندگان ما توانستند در شرایط مختلف از موانعی که بر سر راه خود حس کردند، فائق شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و بخش خصوصی این ظرفیت و توانمندی را دارند تا بر مشکلات خود فائق آیند و ما توانستیم از همه شوک‌های ناگهانی که در هنگام سختی بر ما وارد شده، موفق و پیروز خارج شویم.

رشیدیان تصریح کرد: ما توانستیم در این شرایط به‌نوعی عمل کنیم که به‌یک ثبات مناسب برسیم، یک مصوبه‌ای وجود داشت که برای واحدهای تولیدی ما مشکلاتی را به‌وجود آورده بوده که با پیگیری وزیر صنعت توانستیم این مصوبه را اصلاح کنیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: باید با برندسازی از بازارهای خود حمایت کنیم، ما در این ۴ ماهه اول سال با وجود مشکلاتی که در حوزه اقتصادی داشتیم، اما در بخش تولید و صادرات رشد بسیار خوبی را شاهد بودیم و امید دارم، این موضوع ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم، در آینده نیز در عرصه تولید شاهد فعالیت نیروهای جوان باشیم‌ و آنها راه پیشکسوتان عرصه صنعت را دنبال کنند.

چالش اصلی امروز ما برای مشهد برندینگ شهری نیست

در ادامه این مراسم، شهردار مشهد نیز گفت: امروز صحبت کردن از برندینگ کار سختی است، باید امروز به‌اینکه چه‌اقدامی انجام دهیم تا تولیدکننده سرپا بایستد، بیاندیشیم.

قاسم تقی‌زاده خامسی ادامه داد: در شهرها زمانی که به‌دنبال برندینگ شهری هستند، به‌سراغ رویدادها یا یک‌سری کارهای ماندگار می‌روید که شهر خود به‌یک برند تبدیل کنید تا زمینه ورود گردشگر به‌شهر خود را فراهم آورید.

وی افزود: در مشهد برندینگ ما امام رضا (ع) هستند، اگر ما ۳۰ میلیون زائر  داریم، بخش عمده‌ای از آن، به‌خاطر وجود این بارگاه ملکوتی است.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: بنابراین، هر کاری که می‌خواهیم در مشهد انجام دهیم، باید این را در نظر بگیریم، حضور مردم در مشهد ابتدا به‌خاطر وجود امام رضا (ع) است.

تقی‌زاده خامسی تصریح کرد: زائری که به‌مشهد می‌آید، علاوه بر زیارت، عادت به‌رفتن به‌مکان‌های تفریح نیز دارند، این ظرفیت‌ها در مشهد نشان می‌دهد که ما می‌توانیم علاوه بر موضوع زیارت به‌مسائل تفریحی و سیاحت نیز بپردازیم.

وی بیان کرد: چالش اصلی امروز ما برای مشهد برندینگ شهری نیست، زیرا ما برند هستیم، چالش اصلی ما ماندگاری زائر است، برای این موضوع برنامه‌ریزی می‌کنیم تا ماندگاری مسافر را در مشهد افزایش دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.