کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با کاهش هفت درجه ای دمای هوا برای روزهای آینده در این استان پیش بینی شده است.

بارش رگباری و کاهش دما در خراسان رضوی پیش بینی شد

آیدا فاروقی روز شنبه افزود: با افزایش شدت ناپایداریهای جوی در نیمه شمالی خراسان رضوی بارشهای رگباری همراه با رعد و برق برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در این منطقه از استان به ویژه نواحی کوهستانی شمال غربی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: به دنبال این بارشها جاری شدن رواناب در مناطق شمالی خراسان رضوی پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین وزش باد به نسبت شدید تا شدید در این مدت به ویژه در نوار شرقی و جنوبی استان همراه با گرد و خاک پیش بینی شده که برای روز سه شنبه هفته جاری افزایش شدت وزش باد قابل توجه خواهد بود.
وی به کاهش هفت درجه ای دمای هوا از روز دوشنبه در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای هوای مشهد امروز و فردا به ترتیب 37 و 38 درجه سلسیوس پیش بینی شده است. بیشینه دمای هوای این شهر روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری نیز به ترتیب به 33 و 31 درجه کاهش می یابد.
قوچان با کمینه دمای 14 درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای 41 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.