قدس انلاین : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: این اداره کل موافقت خود را با ساخت 111 مجتمع خدمات بین راهی در این استان به متقاضیان اعلام کرده است.

111 مجتمع بین راهی در خراسان رضوی ساخته می شود

ابراهیم نصری روز شنبه  افزود: خراسان رضوی هم اکنون دارای 35 مجتمع رفاهی بین راهی است و 26 مجتمع دیگر نیز در این استان در حال ساخت است.

وی اظهار داشت: مشکلی که متقاضیان ساخت این مجتمعها با آن مواجهند هزینه های بسیار و درآمدهای اندک است که روند خدمات رسانی به مسافران جاده ای را در این مراکز با مشکل روبرو می کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان ساخت مجتمعهای بین راهی در این استان هم اکنون در حال پیگیری اخذ مجوزهای مورد نیاز از شرکت نفت، اداره کل منابع طبیعی و دیگر دستگاههای متولی هستند.
وی به مشارکت آستان قدس رضوی در ساخت چند مجتمع بین راهی در خراسان نیز اشاره و بیان کرد: امیدواریم مجتمع هایی که این نهاد خواهد ساخت سریعتر به بهره برداری برسند.
مجتمعهای خدماتی رفاهی و تیرپارکها مجموعه هایی هستند که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه ایرانی و خارجی و سرنشینان آنها در طول جاد های ارتباطی کشور ساخته شده اند و دارای امکانات و خدمات بهداشتی، درمانی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و سایر خدمات رفاهی هستند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.