قدس انلاین : دبیر سومین جشنواره ابوذر خراسان رضوی گفت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی ۱۴ آذر ماه با سخنرانی وزیر ارشاد در صدا و سیما خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

۱۴ آذر ماه سومین جشنواره ابوذر برگزار خواهد شد

محمدیان دبیر سومین جشنواره ابوذر خراسان رضوی در سومین جلسه سیاستگذاری این جشنواره گفت:  جشنواره ابوذر خراسان رضوی در 4 محور دستاوردهای انقلاب اسلامی، حمایت از کالای ایرانی، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات استان و زیارت فرهنگ رضوی و فرهنگ شهروندی برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این جشنواره با محورهایی وسیع‌تر از جشنواره دوم برگزار خواهد می شود، ادامه داد: تنوع ارسال آثار در جشنواره سال گذشته و همچنین استقبال اهالی رسانه، ناشی از اعتماد آن‌ها به جشنواره ابوذر است که مهم‌ترین دلیل آن استقلال در بررسی، داوری و معرفی برگزیدگان بود.

 دبیر سومین جشنواره ابوذر خراسان رضوی گفت: در جشنواره امسال، علاوه بر آثار منتشرشده در رسانه‌های رسمی ازجمله رسانه ملی، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌ها، آثار منتشرشده در نشریات دانشجویی، تجربی، فضای مجازی و آثار آزاد هم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

محمدیان  با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت  تا 30 آبان 97 می‌توانند در  موضوعات ارائه‌شده، در جشنواره شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق راه‌های ارتباطی در پیام‌رسان سروش با شناسه aboozarfestival@ و یا از طریق ایمیل با آدرس aboozarfestival.kh@iran.ir ارسال نمایند.
وی گفت: بیش از یک میلیارد ریال جایزه نقدی در جشنواره سوم ابوذر خراسان رضوی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.