مدیرعامل اسبق تامین اجتماعی گفت: بعد از انقلاب حدود ۸۰ میلیون دفترچه درمانی و بهداشتی برای مردم صادر شده است؛ رشد بیمه در کشور ۳۰ برابر شده است.

سطح زندگی مردم نسبت به پیش از انقلاب ده‌ها برابر افرایش یافته است

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین ضیایی امروز در هجدهمین نشست شنبه‌های انقلاب با اشاره به افزایش سطح کیفی زندگی مردم ایران اظهار کرد: سطح زندگی مردم نسبت به پیش از انقلاب ده‌ها برابر افرایش یافته است و بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند؛ در کشور ۱۷ صندوق بیمه فعال است و بیش از ۱۴ میلیون خانوار تحت پوشش انواع بیمه هستند، این‌ها اقداماتی است که مردم آن را می‌بینند و از انجام ان اطلاع دارند.

وی با اشاره به اقدامات دشمن برای بی‌اعتبار کردن اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: دشمنان با استفاده از ماهواره و شبکه‌های اجتماعی قصد کم رنگ کردن دستاوردهای انقلاب را دارند، مردم ایران به چشم خود این پیشرفت‌ها را می‌بینند زیرا بیشتر این اقدامات توسط خود مردم صورت گرفته است؛ در مواردی هم که مسئولان در وظایف خود قصور داشته اند بار حفظ انقلاب بر عهده مردم بوده است.

مدیرعامل اسبق پست بانک یکی از دستاوردهای انقلاب را افزایش حضور زنان در اجتماع دانست و خاطرنشان کرد: زنان سهم زیادی در انقلاب و تداوم آن داشته‌اند؛ همینطور در جبهه و پشت جبهه حضور فعال داشته‌اند؛ در صحنه‌های اجتماعی نیز زنان حتی وارد حیطه‌های مدیریتی شده‌اند و علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان، در نهادهای رسمی و غیررسمی حضور فعال دارند.

وی با اشاره به اینکه رشد بیمه در کشور ۳۰ برابر شده است، اضافه کرد: برای بیمه شدن مشاغلی مثل رانندگی و قالیبافی که فاقد کارفرما هستند، دولت با پرداخت سهم کارفرمایی، امکان بیمه شدن این مشاغل را هم فراهم کرده است.

 ضیایی گفت: جمعیت کشور ما نسبت به قبل از انقلاب دو و نیم تا سه برابر شده است و با توجه به نیاز به امکانات بیشتر برای این جمعیت به تناسب سطح زندگی مردم نیز ۱۰ برابر بهبود یافته است که عدد قابل توجهی است.

مدیرعامل اسبق تامین اجتماعی با بیان‌ اینکه هنوز کاستی‌هایی در حوزه اشتغال وجود دارد، خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند فرد باید حتما کارمند رسمی دولت باشد تا شاغل حساب شود در حالی که هر کس به نوعی در حال کسب درآمد است، شاغل محسوب می‌شود البته شان ملت ما بیش از این است و باید اقدامات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت اجتماعی گفت: ما در احاطه دشمنان اسلام هستیم با این حال امنیت فوق‌العاده‌ای داریم و خود مردم اجازه نمی‌دهند این امنیت از بین برود، در شهرهای آمریکا در ساعات شب امکان تردد وجود ندارد در حالی که در ایران یک خانم تنها می‌تواند نیمه شب در خیابان تردد کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.