قدس انلاین : استاندار خراسان رضوی گفت: سکوت دولت در برابر هجمه ها به معنای آن نیست که حرفی برای گفتن ندارد، بلکه در راستای پرهیز از دامن زدن به اختلافات است.

سکوت دولت از رضایت نیست

علیرضا رشیدیان در نشست هم اندیشی روابط عمومی های فرمانداری های استان افزود: امروز با تهاجم گسترده ای از سوی دشمن با راهبرد فشار از پایین و اختلاف در بالا مواجهیم که اساس آن بر وارد آوردن فشار اقتصادی حداکثری بر مردم، کاهش تعاملات آنان با مسئولان و دامن زدن به اختلافات میان قوا و مسئولان کشور متمرکز شده است.

وی تصریح کرد: در این شرایط این دولت نجیبانه تحمل می کند و بنا ندارد خیلی از مباحث اختلافی که امروز در داخل طرح می شود را باز کند زیرا پاسخ دادن به این مسائل را در این موقعیت، مصلحت نمی داند.
رشیدیان گفت: در برابر راهبرد دشمن، مدیریت استان هم به تبع دولت، تلاش زیادی کرد تا قیمت اقلام پرمصرف بویژه کالاهای اساسی کنترل شود و در ذخیره سازی این اقلام هم اقدام خوبی صورت گرفته و برای مصرف یک سال استان ذخیره شده است.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد، افزود: در این میان برخی، اقدام به احتکار کالا کرده اند که با این موضوع هم به شدت برخورد می شود و این کالاها هم به این ظرفیت افزوده می شود.
وی افزود: با همه تلاش های انجام شده در حوزه بازار، در برخی از کالاهای دیگر قیمت ها بین30 تا 35 درصد افزایش یافته که در سبد هزینه خانوارها تاثیر نامطلوب می گذارد.
رشیدیان با تاکید بر اینکه نظام و مردم توان مدیریت این موج را دارند، گفت: اما به طور معمول چند ماه طول می کشد تا به یک نقطه تعادلی جدید برسیم و در این فاصله باید تلاش کنیم که اقشار ضعیف جامعه خیلی آسیب نبینند.
استاندار خراسان رضوی افزود: دشمن تصمیم گرفته اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی ما را نسبت به دولت، حاکمیت و کارآیی و توان آن برای حل مسائل و مشکلات متزلزل کند و روابط عمومی ها در خنثی کردن این توطئه نقش مهمی دارند.
وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که آنان دنبال می کنند بزرگنمایی خطا و انحراف در دستگاه های اجرایی است و نقش و وظیفه روابط عمومی ها در این میان روشن کردن، شفاف سازی و ایجاد تعامل مناسب بین مردم و مسئولان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.