قدس آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: اعضای ۴ نفره باند حفاری غیرمجاز در این شهرستان دستگیر شدند.

باند ۴ نفره حفاری غیرمجاز در داورزن دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جمشید بدری فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند ۴ نفره حفاری غیرمجاز در حاشیه شهرستان داورزن، بلافاصله موضوع دستگیری متخلفان در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه باشتین داورزن قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی از حضور شبانه حفاران در این محل آگاه شده و این مکان را تحت نظر قرار دادند و با محرز شدن اقدام مجرمانه این افراد جهت جستجوی عتیقه، پس از هماهنگی بامقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه هر ۴ عضو این باند را حین حفاری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن با بیان اینکه در بازرسی از این محل تعداد قابل توجهی ابزار حفاری شامل یک دستگاه فلزیاب، بیل و کلنگ کشف شد، گفت: متخلفان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قضائی به مراجع ذی ربط معرفی شدند.

سرهنگ جمشیدی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان در خصوص نحوه همکاری با خادمان خود در نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و تاریخی را شناسنامه و هویت یک کشور دانسته و افزود: ماموران همواره با عزمی راسخ با کوچک‌ترین تخلف برخورد و فرصت هیچ گونه فعالیتی را به سودجویان نخواهد داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.