سرپرست اداره نگهداری و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقات شنای کلانشهرهای کشور خبرداد.

میزبانی شهرداری کرج از مسابقات شنای کلانشهرهای کشور

علیرضا علوی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان وآقایان و با حضور ۱۱تیم از کلانشهرهای کشور از سوم شهریورماه به مدت ۳ روز در استخر مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات اولین جلسه کارگروه ورزش قهرمانی کمیته ورزش وتفریحات سالم کلانشهرهای کشور برگزار خواهد شد.

علوی با بیان اینکه در دو ماه آینده ۳ تیم والیبال، والیبال ساحلی وفوتسال شهرداری کرج در مسابقات کلانشهرها حضورخواهد یافت گفت:تمرینات تیم‌های منتخب به شکل منظم در حال برگزاری است.

سرپرست اداره نگهداری و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج با اشاره به میزبانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در سالن شهدای سرحدآباد در هفته گذشته گفت: با نگاه مثبت و سازنده اعضای شورای شهر و مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج تلاش کرده ایم حمایت لازم را از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی وهیئت های استانی وشهرستانی داشته باشیم.

علوی با اشاره به واگذاری اماکن ورزشی تحت پوشش شهرداری به بخش خصوصی وکاهش تصدی گری مدیریت شهری در این بخش گفت: در این راستا به زودی زمین فوتبال شهدای گلشهر نیز به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی درپایان از تشکیل کارگروه ورزش پیشکسوتان خبرداد و گفت: در تلاشیم در مراسمی ویژه از چهره های باسابقه ورزشی تقدیر به عمل آوریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.