شرکت گاز استان گیلان در راستای تحقق سیاست شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» اقدام به بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین و یکپارچه سازی سامانه مرکز پیام و اتفاقات شرکت نموده است.

اتصال شهرهای شرق گیلان به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز

به گزارش قدس آنلاین مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال کلیه شهرهای شرق استان به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز استان گیلان خبر داد.

حسین اکبر با اعلام این خبر افزود: هم اکنون علاوه بر شهرستان های رشت، انزلی و لاهیجان، مشترکین محترم شهرستان های آستانه اشرفیه، لنگرود، سیاهکل، رودسر و املش در شرق استان در صورت بروز هر گونه مشکل و تماس با شماره تلفن ۱۹۴، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت، به امدادگران شهرهای مربوطه جهت برطرف نمودن مشکل اطلاع رسانی خواهند نمود.

مهندس اکبر اظهار داشت: این پروژه هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تا پایان شهریور امسال تمامی شهرهای استان به این سامانه متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: اجرای این پروژه سبب بهبود وضعیت و سرعت در خدمت رسانی به مشترکین محترم و تسهیل روند نظارت بر امدادرسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.