قدس انلاین : فرمانده انتظامی نیشابور ازشناسایی و دستگیری ۶سرشاخه یک شرکت هرمی که فعالیت های زیر زمینی و مخفی در این شهرستان داشتند خبر داد.

دستگیری سرشاخه های شرکت هرمی در نیشابور

 سرهنگ حسین دهقان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از کسب اطلاعاتی مبنی برفعالیت های زیر زمینی و مخفی تعدادی از سرشاخه های یک شرکت هرمی در نیشابور ،دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان عملیات ویژه و مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی نیشابورپس از رد زنی های اطلاعاتی متوجه شدند اعضای این باند یک باب منزل در محدوده خیابان پویش اجاره و اقدام به برگزاری جلسات آموزشی و عضو گیری می کنند.

دهقان پور ابراز کرد:در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد مسئول آموزش این باند خانم ۳۰ساله و ساکن مشهد است که با تردد به نیشابور، مسئولیت آموزش را برعهده داشته و همراه با خود با نمایش کلیپ و معرفی برخی کتاب ها در این زمینه به ترغیب و تشویق اعضا فعالیت می کند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس ازتکمیل تحقیقات پرونده و هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شده و ۶سرشاخه این باند که  ۲۲ تا ۳۸ ساله(چهار مرد و دوخانم ) هستند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی مجله ،فلش ،کتاب و دفترچه یادداشت نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست نسبت به این گونه فعالیت های غیر قانونی که خسارت های روحی ، روانی و اقتصادی زیادی به فریب خوردگان می زند حساس بوده و در صورت کسب هر گونه اطلاعاتی از فعالیت زیر زمینی شرکت های هرمی مراتب را بلافاصله به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.