تولیت آستان قدس رضوی گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی دشمنان با فشار به‌دنبال ایجاد ناامیدی داخلی، محدودیت و مهار قدرت معنوی جمهوری اسلامی در منطقه هستند.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالگرد مرحوم آیت‌الله سیدجواد مدرسی که با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در یزد و قشرهای مختلف مردم در مسجد بیاق‌خان یزد برگزار شد، با بیان اینکه عامل جدی فشار اقتصادی امروز بر مردم، مدیریت‌های نادرست در داخل کشور بوده، هرچند بنای دشمن هم فشار روزافزون بر ملت ایران است؛ گفت: راه‌حل مشکلات اقتصادی تسلیم شدن نیست، بلکه اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که تهدیدها آن را تکان ندهد و در واردات و صادرات زلزله ایجاد نکند.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه جوانانی که فرمول دانش هسته‌ای را کشف کردند، امروز می‌توانند فرمول همه مشکلات کشور را کشف کنند؛ اظهار کرد: هرکس هر قدمی در راستای رفاه و خدمت به‌مردم بردارد، دشمن را ناامید کرده و هر کس با ندانم‌کاری، مردم را ناراضی کند، در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب، دشمنان با فشار به‌دنبال ایجاد ناامیدی داخلی، محدودیت و مهار قدرت معنوی جمهوری اسلامی در منطقه هستند؛ تصریح کرد: ما نه‌حق عقبگرد داریم، نه‌حق توقف و درجا زدن، فقط یک راه وجود دارد و آن هم مقاومت و پیش‌روی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

رئیسی گفت: در هر حوزه‌ای که انقلابی عمل کردیم، آنجا حوزه پیروزی، افتخار و اقتدار ما بوده و هر کجا به‌جای اتکا به‌خدا و توانمندی‌های داخلی به‌دیگران اتکا کردیم، دچار مشکل شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.